Gromle Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Eller du kan gå for Skoda Suberb. Antagelig den største innvendige plassen av alle som er nevnt her. Og du får en topp utstyrt for 400K, med 140HK TDI og DSG-kasse.
Xabi-Alonso Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Hva med Mercedes E-klasse? De er det brukelig plass i, og er knallgode å kjøre! Får de også til fint under 500.000.
lartreig Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hva med Mercedes E-klasse? De er det brukelig plass i, og er knallgode å kjøre!Får de også til fint under 500.000. Brukt ja.... Men er bare tull at A6 og A4 er nesten like store Har Audi a6 stv 2006 mod, og den er betydlig større enn a4 2009 mod. Både utvendig og innvendig. Kan ikke sammenligne de 2 bilene en gang.
Harry_Bosch Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Jeg snakket med Mercedes-selgeren på fredag og han sa det var mulig a få en E200CDI med manuelt gir med nominell pris under 500000. Manuelt gir er helt uaktuelt for meg. Litt komfort skal man jo ha. Når det gjelder de andre forslagene om Passat og Skoda, så er jo de også i ”hvermannsklassen” og spørsmålet mitt var om jeg skulle gå for en fullspekket slik bil eller velge et ribbet statussymbol. Det viker som om de fleste som har svart her synes jeg burde gå for førstnevnte. Jeg har snakket med flere som har den nye Mondeoen inklusive en drosjeeier, og de virker svært fornøyde med bilene sine. Har vært lite eller ingen feil med dem selv om det ikke betyr så mye for meg når jeg skal ha den som firmabil. Jeg synes bilen er morsom å kjøre og jeg synes også at den er stiligere enn for eksempel Passaten både ut- og innvending, men det er jo en smakssak. Bare jeg får bestemt for hvilken farge og om jeg skal velge Ghia X eller Titanium X, så blir det nok en Mondeo på meg.
picpac Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hva med en slik da? Fin bil 490k med 170 hk diesel og DSG Endret 22. januar 2009 av picpac
ErikBlodøks Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 æsj, nå satt jeg og leste i en gammel tråd. hva skal jeg gjøre, hva kommer til å skje med meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå