Gå til innhold

Ekstern harddisk på xbox 360


Wishb0ne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Jau, gjør nok det. Har lest noe om at man kan lure Xboxen til å tro at den har med å gjøre en offisiell Xbox External HD... Har desverre ikke funnet noe konkret info i virrvaret av tråder vedr. bruk av vanlige eksterne harddisker til xboxen.

 

Kan du linke til et sted de selger den Xbox External HD'n du snakker om? Får jeg har aldri hørt om noen Xbox External HD

Lenke til kommentar

Kaprer denne tråden, jeg. Har kjøpt meg en ekstern harddisk. Den skal jeg bruke sammen med min Xbox 360 (til film og musikk, ikke DLC), og for at det skal virke må vel disken være formatert i Fat32. Når jeg skal formatere min får jeg valg mellom exFat og NTFS, er exFat det samme som Fat32? :p EDIT: Og hva skal jeg ta som enhetsstandar?

 

Fant ut av det..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Kaprer denne tråden, jeg. Har kjøpt meg en ekstern harddisk. Den skal jeg bruke sammen med min Xbox 360 (til film og musikk, ikke DLC), og for at det skal virke må vel disken være formatert i Fat32. Når jeg skal formatere min får jeg valg mellom exFat og NTFS, er exFat det samme som Fat32? :p EDIT: Og hva skal jeg ta som enhetsstandar?

 

Fant ut av det..

Skriv løsningen da vel, kanskje noen andre lurer på det samme. ;)

Lenke til kommentar

Det skal jeg gjøre. Man kan jo ikke velge å formatere til FAT32 i "Min datamaskin" (når man høyreklikker på disken og velger formater). Jeg prøvde først SwissKnife, men fikk ikke det til å funke i Vista (funker visstnok med XP). Jeg googlet og lette derfor litt, og kom tilslutt frem til et program som skulle funke i Vista. Det heter Fat32Formatter og er veldig enkelt å bruke. Link

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...