Gå til innhold

Animert Avartar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er imot.

Det er klare regler satt frem, og de bør ikke tøyes og bøyes.

 

Så du er imot animerte avatarer fordi reglene sier så? Sterke meninger du har gitt..

 

Så hvis regjeringa vurderer å øke kjøttkvoten over svenskegrensa, fordi reglene nå er bare 2Kg pr pers, så er du imot dette på grunn av at reglene allerede er satt og bestemt?

 

Regler kan ikke forandres med andre ord?

 

 

Jeg holder meg nøytral til avatarer/ikke avaterer med eller uten animasjon. Men synes bare det var så rart sagt.

Lenke til kommentar

Reglane seier ingen animerte avatarer fordi animasjonar er generelt svært forstyrrande, og trekk oppmerksomheten vekk frå det som burde vere viktig på forumet, nemlig teksten.

 

Og, fordi at det ville sett utrulig stygt ut dersom alle får velge sine eigne animerte avatarar, som ikkje i det heile tatt står i stil med andre sine, pga. ulike FPS-tal, osv..

Lenke til kommentar
:oops:  leste nettopp moderator sitt innlegg hvorfor. Men hvorfor skal det alltid være kjipe regler på alt mulig i dette landet. Det er forstyrrende , det er stygt , det passer ikke osv. Må si jeg blir trøtt og lei av alt dette.........
Sant det. En stund var HW.no som ett fristed men i det siste er det ikke lov å gjøre mye.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...