Gå til innhold

Kjøp av xbox, "elite" eller "vanlig"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De nye versjonene av "premium" heter ikke premium. De heter bare Xbox 360. en skal ha HDMI utgang, men det følger ikke med HDMI kabel. Xbox 360 kommer med 20GB harddisk.

 

Xbox 360 Arcade har også HDMI utgang, men mangler også HDMI kabel. Den har ikke harddisk.

 

Xbox 360 Elite er den eneste som det følger med HDMI kabel. denne modellen har 120GB harddisk, og er svart.

 

 

WildWolF: du kan jo prøve. Om du fortsatt har kviteringen, så ta med den, det skader ikke. Men som jeg sa i en av de forrige postene, så er det ikke sikkert de vil bytte den, men det er verdt ett forsøkt.

Lenke til kommentar
De nye versjonene av "premium" heter ikke premium. De heter bare Xbox 360. en skal ha HDMI utgang, men det følger ikke med HDMI kabel. Xbox 360 kommer med 20GB harddisk.

 

Xbox 360 Arcade har også HDMI utgang, men mangler også HDMI kabel. Den har ikke harddisk.

 

Xbox 360 Elite er den eneste som det følger med HDMI kabel. denne modellen har 120GB harddisk, og er svart.

 

 

WildWolF: du kan jo prøve. Om du fortsatt har kviteringen, så ta med den, det skader ikke. Men som jeg sa i en av de forrige postene, så er det ikke sikkert de vil bytte den, men det er verdt ett forsøkt.

 

Skal ringe dem imorgen og høre, kommer edit om 2 min med hva som står på pakka.

 

EDIT: Det står bare xbox 360, men på kvitteringen og reklamen på den nyåpnede lefdalen på hamar stod det Premium, har ikke kvittering her, ligger nemlig hos besteforeldrene min som er i Rhodos :hmm:

 

EDIT 2: Hva er forskjellen på component kabel og HDMI? begge kan jo kjøre HD.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar

Jeg fikk vite på Spaceworld at det kommer en ny Premium med 60GB harddisk om ikke veldig lenge, så de hadde stoppet å bestille inn vanlige Premium-maskiner. Men fant en "gammel" på Elkjøp heldigvis. Står ikke Premium noen steder på min pakke heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Takk skal dere ha alle sammen.

 

Setter stor pris på tipsene, og skal vurdere det nøye før jeg går til innkjøp.

 

Ninja Gaiden 2 er notert, noen flere spilltips?

 

Og for all del, kommer dere på mer jeg bør tenke på før jeg kjøper xbox så si i fra!

 

Du burde mye eller kjøpe PS3. Bedre grafikk, mye mer stillegående, bluray filmer og 100 ganger mer stabil. Ninja Gaiden er helt likt det første. Du burde heller vente til God of war 3 kommer på PS3.

Lenke til kommentar

Næi, personlig like æ ikke grafikk så anbefaler playstation 1 den krasjæ sjeldent og blir mer værdt etter som åran går :innocent:

 

 

 

Elite har mange fordeler, forskjellen errundt 500 kr pga elkjøp tilbudet men hardisken til elite koste 1600 for orginal hardisken og hardisken for premium koste 800. SÅ du tjene 300kr vis du e dum nokk til og kjøpe orginal hardisken!

 

 

Stor hardisk skal visst være godt å ha viss man har xbox live, 450kr? det kommer æ nokk aldri å gjøre. Men 3 måneders live koste rundt 200 på elkjøp og 200kr for 3 månender er ikke spesiellt mye. Vil gå for elite ;)

Lenke til kommentar

hehe...200 kr for 3 mnd (67 kr/mnd) er ikkje mykje, men 500 kr for 12 mnd (42 kr/mnd) er mykje??:p

 

du treng heller ikkje gold medlemskap for å lasta ned ting, eller for å legge inn spel på hdd for å sleppe støy fra dvd-drevet, og få kortare lastetider ;)

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...