Gå til innhold

Kjøp av xbox, "elite" eller "vanlig"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk skal dere ha alle sammen.

 

Setter stor pris på tipsene, og skal vurdere det nøye før jeg går til innkjøp.

 

Ninja Gaiden 2 er notert, noen flere spilltips?

 

Og for all del, kommer dere på mer jeg bør tenke på før jeg kjøper xbox så si i fra!

 

Bioshock, Army of Two (kun sammen med kompis), Gears of War.

 

Ninja Gaiden 2 ble for kjedelig for meg, kun fight fight fight atter fight, kun slossing ingen snakking konstant igjennom hele spillet null story også.

 

Nå har jeg bare 2 timers erfaring før jeg gikk berserk av kjedsomhet.

Lenke til kommentar
Bioshock, Army of Two (kun sammen med kompis), Gears of War.

 

Ninja Gaiden 2 ble for kjedelig for meg, kun fight fight fight atter fight, kun slossing ingen snakking konstant igjennom hele spillet null story også.

 

Nå har jeg bare 2 timers erfaring før jeg gikk berserk av kjedsomhet.

 

Så jeg burde skaffe Bioshock til 360 også? Jeg har spilt det på PC allerede, og elsket det. Gears of War, Army of two er notert. Hva med Assassin's Creed? Det har jeg hørt mye bra om.

 

Daniel33: Jeg syns ikke PS3 er et alternativ, den er altfor dyr. Dessuten klarer jeg ikke se et eneste "PS3-only" spill jeg har fryktelig lyst til å prøve. Jeg håper dette ikke blir en "PS3 er bedre en 360"

tråd. Det var ikke derfor jeg startet denne.

Lenke til kommentar
Men.. men... Er premium det samme som Pro?

xbox 360 premium = xbox 360 pro = xbox 360

 

De har bare endret navn på den etterhvert som de endret litt på maskinvaren.

Det skal nevnes Microsoft har aldri omtalt den som noe annet enn Xbox 360, og ikke noe mer. Det er forhandlere og forumbruker som kaller den for Premium, og nå også Pro, men det er for ordens skyld, slik at vi er sikker på hvilken SKU det er snakk om. Pro har kommet i senere tid, lurer på om det var pga at Expert kalte den alltid for Pro, så smittet det over til andre stedet. Står det kanskje Premium eller Pro på pakkene deres? ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...