Gå til innhold

Final Fantasy VII på PSN? Remake på vei?


Parted

Anbefalte innlegg

I can now reveal exclusive inside info about Final Fantasy… VII!

 

Final Fantasy VII will be getting a “new” version of the classic game from the massive franchise and it will be exclusive to the PLAYSTATION 3. It is unclear whether a new version will be a simple remake or an extension to the original like Crisis Core, and if it will be a Blu-ray release, or on the PSN. Something else which will be coming to the PS3 is the original FF7 which will be on the PlayStation Network by the end of the year.

 

Both of this info will be officially announced at either Square Enix’s August conference in Japan, or the Tokyo Game Show.

 

http://playstationlifestyle.net/2008/07/22...l-fantasy-info/

 

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=200273

 

 

Offisielle svaret til SE:

Square Enix has refused to comment on "rumour and speculation"

 

Det som er interessant her er at de tidligere svarte med:

We have no plans to make a FF7 remake

 

Har pipen fått en annen lyd? Synes dette høres ut som noe er på gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes så mange rykter man finner om dette! Det som er rart, er jo at SE valgte å ta med den gamle spec videoen med introen fra FFVII i Crisis Core! det er jo merkelig, når den lagde så syykt mye oppstyr for rundt 1-2 år siden!

 

Nei,det er da ikke rart.... da CC er bygget opp rundt FF VII.....Selv om CC skal handle om ting som skjedde før syveren

Lenke til kommentar
Den kan godt komme på 360 også.. men håper i hvertfall det kommer på den stille maskinen ;p

 

Til høsten blir Xbox 360 også endeldig rolig :p

 

Var jo ein SE representant så sa at fansen ville gå mann av huse om 1.mnd tid. SE skulle visstnok komme med noen sjokkerende nyheter.

Lenke til kommentar
Finnes så mange rykter man finner om dette! Det som er rart, er jo at SE valgte å ta med den gamle spec videoen med introen fra FFVII i Crisis Core! det er jo merkelig, når den lagde så syykt mye oppstyr for rundt 1-2 år siden!

 

Nei,det er da ikke rart.... da CC er bygget opp rundt FF VII.....Selv om CC skal handle om ting som skjedde før syveren

 

Jeg vil si det er rart at de vil blusse opp de ryktene igjen og igjen.. De vet jo at det kommer til å bli rykte snakk av slikt!

 

siste spillet av FFVII-Compilation? Hva skulle det vært om nå? Jeg føler jeg har fått vite alt som er verdt å vite nå.. Ingen spørsmål jeg lurer på egentlig.. :)

 

edit: ville bare føre til at en eventuell remake ikke er så farlig for min del, for jeg koser meg mer med FFVII slik det er nå med dårlig grafikk, enn noe annet spill.. :) men, sier selvsagt ikke nei til en remake, men jeg er redd for at jeg ville bli skuffet..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...