Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg vet om dette spillet er at broren min driver og selger kontoen sin for så å stjele den tilbake.

 

Artig spill sikkert :p

 

Jeg drev å spilte Runescape på ungdomsskolen:)

Morsomt spill, men det har sine begrensninger...

 

Jeg drev stortsett og tjente penger i spillet for så å selge pengene til folk på skoln...

Tjente ca 600kr, er mye penger for en 15 åring det:)

Lenke til kommentar
Nå skal jeg soloe Barrows på min level 70 acc. :]

 

Kan si hvordan det gikk når jeg er ferdig.

Måtte utsette mitt første Barrows-run til i dag tidlig. Slik gikk det:

 

Siden jeg hverken har høy mage eller melee, måtte jeg gå 100% range - hele runnet i Black d'hide. Møtte Dharok og Guthan i tunnel (yay …), og måtte derfor bruke en del praypots. Det var lettere enn jeg hadde trodd: Melee-brødrene gikk ned raskere enn forventet, og Ahrim døde etter fem og et halvt sekund. :D

 

Loot: 128 chaos, 82 death = 36k … Ikke store greiene når jeg brukte praypots til 80k. :p

 

*edit: Gikk en gang til nå: Brukte 5,5 praypots og et par sharks.

 

Loot: 81 blood, 120 chaos, 557 mind = 39k …

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

Husker på den tiden alle guttene i klassen min spillte. Jeg begynte sent, men ble etterhvert best (er fortalt tidligere, men kommer til poenget). Alle hadde problemer med å skaffe penger der da... Dette var rundt 2006 elns. Og Dragon longsword var verdt 100k på den tiden. Og så var det kantine på skolen, og da var det jo grunn til å ta med penger :thumbup: Det var hele tiden noen som spurte om de kunne kjøpe dragon longsword for 10kr da :dribble: Jeg var ikke særlig rik (på runescape) på den tiden, så jeg svarte nei hver gang jeg ble spurt. Men når man tenker over det... Han ene var villig til å kjøpe 1mill for 100kr :ohmy:

10 dragon longsword * 10kr = 100kr... :ermm:

 

Tenk hvor mye jeg kunne tjent på det bare noen måneder senere :dontgetit: Hadde 10mill, og det var FØR tradeupdaten... :mad:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dragon longsword... :roll:

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...