Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skills nå? Mener du meg? Har nesten ikke spilt på 2år nå. ^^ Men kan jo godt poste skillene jeg har. Det har jeg jo egentlig aldri gjort i denne tråden før.

 

Attack 99

Defence 97

Strength 99

Hitpoints 99

Ranged 79

Prayer 70

Magic 96

Cooking 99

Woodcutting 60

Fletching 80

Fishing 85

Firemaking 75

Crafting 62

Smithing 67

Mining 76

Herblore 64

Agility 70

Thieving 99

Slayer 80

Farming 47

Runecraft 77

Hunter 35

Construction 68

Summoning 68

 

Har 5 99 skills til nå. Jeg tror faktisk jeg skal begynne å spille igjen neste mandag (når jeg drar tilbake hvor jeg studerer). Da blir det nok 99 fletching iløpet av en uke, og deretter 99 defence og magic. Etter det blir det 91 RC for penger.

 

Wish me luck. ;)

Lenke til kommentar
Jeg tar bilder med Fraps.

 

Hvordan gjør jeg de om til jpg?

Åpne dem i paint, og velg "lagre som", og deretter velg .png/jpg. Jeg foretrekker faktisk png fremfor jpg. Bedre "synlig" bilde, men dårligere zoom. Men hvorfor skal man zoome på rs bilder? ;)

 

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Er det RuneScape-bilder du prater om? Bruker du SwiftKit? Om ikke anbefaler jeg deg virkelig til å bruke SwiftKit. Mye bedre, og mye lettere med tanke på calculatorere, sjekke priser, sjekke andre spillere og mer. Og vet du hva? Du trykker på en knapp inne på SwiftKit så får bare RS-skjermen med, og det blir automatisk lagret som .PNG. Helt fantastisk. :)

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å ikke bruke det. Jeg greier meg fint med kalkis og highscores på den andre skjermen min. Liker også å spille spillet i helt fullskjerm så bildene kommer i full oppløsning. Jeg prøvde å ta et bilde med Fraps og lagre det i .jpg og kvaliteten ble ræva i forhold til .BMP.

 

Og i Fraps kan jeg lett stille inn hotkeys til både filming og screenshots.

Endret av Munty
Lenke til kommentar
Det har vell aldri vært ulovlig å bruke swiftkit :S

Jo. Det har aldri vært lov. Utallige folk har spurt på "pressekonferansene" Jagex har hatt, direkte om det er LOV å bruke SwiftKit, SwiftSwitch. Jagex har aldri sagt ja. De svarer med "Nei, det er ikke lov med tredjegradsprogrammer". Men de har vel indirekte sagt at det er tillat med SwiftKit.

Lenke til kommentar

Jeg sluttet akkurat, fikk nok av RS - jeg vil ha tilbake livet mitt. Etter 99 Runecrafting fikk jeg rett og slett nok, jeg har brukt alt for mye tid på det spillet. Droppet over 300mil i items i wilderness på den samme plassen som jeg mistet mitt første sett med full rune til en pker for lenge lenge siden.

 

Takk for meg<3

 

Går og legger meg nå :) natta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...