Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer da helt an på dine ferdigheter.

 

Om du har høy Rc: Rc!

Om du har høy Slayer: Slayer!

Om du har tålmodighet og penger: Merchanting!

 

Noen som har erfaring med high-level dungeons (f.eks. GW), som kan forklare meg hvordan loot-systemet fungerer når det er flere enn én person som dreper en boss? (Spurte litt lenger oppe på siden)

Lenke til kommentar

Når det kommer til å tjene penger er det veldig mange måter å gjøre det på, alt fra quests til å drepe monster og "skilling" som f. eks. woodcutting tjener du penger på.

 

Først:

Woodcutting er IKKE bra penger, selv ikke på level 99.

Fishing er IKKE bra penger, selv ikke på level 99.

Drepe Cows er NESTEN like bra som Woodcutting/Fishing når de er på level 99, det sier sitt. :p

 

Nå, her er de ferdignetene du kan tjene godt med penger på.

 

#1 Runecrafting - på level 91 (2 nature runes for 1 pure essence) er dette helt opp i 900,000 gp per time, det sier seg selv at det er valdig raskt.

 

#2 "Campe" Spiritual Mages med 83+ slayer for Dragon Boots. Dette kommer selvsagt mye ann på flaks, men i gjennomsnitt kommer nok overskuddet ditt til å være ca. 600-800,000 gp per time med høy combat level. Ikke like bra som Runecrafting men heller ikke dårlig. :)

 

#3 Rune mining (Level 85+) Enkelt som bare det, men det kan være stressende å måtte bytte worlds hele tiden, dette er ca. 500-650,000 gp i timen. Pass på Revenants hvis du er i wildy. :)

 

Disse tre metodene er nok de beste når det kommer til skilling. Selv runecrafter jeg og har veldig god erfaring med det.

________________________________________________________________________________________

Profitt ved: Type rune | Level | Profitt per time | XP per time

Nature* - | 44 | Ca. 200k | Ca. 22k

Cosmic** (double) - | 59 | Ca. 350k | Ca. 20k

Law - | 54 | ca. 350k | Ca. 25k

Death***

Blood****

Astral (double) - | 82 | Ca. 450-500k | Ca. 30k

Nature (double) - | 91 | ca. 850-900k | Ca. 27-29k

 

 

 

*På level 75 øker profitten til ca. 250k/time og XP/time til ca. 27-28k.

 

**På level 75 øker profitten til ca. 450k/time og XP/time til ca. 25k

 

***Har ikke laget deaths noen gang, men er ca. det samme som double cosmics.

 

****Anbefaler ikke å lage bloods siden de er vanskelig å selge, men profitten er litt under deaths og XP/time litt over.

________________________________________________________________________________________

 

Orker ikke skrive mer nå, men kan sikkert svare på spørsmål hvis det er noe dere lurer på - ikke at jeg vet alt da, langt ifra. :p

 

 

 

*Sulten og trøtt*

Endret av Taslee
Lenke til kommentar
Alle norske med 101+ F2P combat og 80+ defence burde joine den norske klanen Black Empire.

Vi har over 50 aktive medlemmer og et aktivt forum der det blir postet flere hundre poster om dagen.

Selv om vi bare har 101+ combat for å joine så har vi et gjennomsnittlig sombat level på 118 og har 33 personer med over 120 F2P combat.

Klanen ledes av Gathen, og ble grunnlagt av han og meg (Per Arne 06 på RS) 13. juni 2008.

 

Stikk også innom #black_Empire på Irc.

 

For mer informasjon se på linkene under:

 

Medlemsliste

Black Empire sin hjemmeside

 

Dæven! Har kjent Gathen kjempelenge! Har han på MSN og slikt!

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer loot-systemet om en gruppe spillere dreper f.eks. Bandos?

 

Og hva vil "loot-share" si?

Lootsystemen fungerer ganske enkelt at man tar verdien av tingen som blir droppet (det må være et decent drop (altså et ganske bra ett) og verdien er middelverdien på GE) og deler det på antall spillere som er innen en radius og samtidig er på chatten, og så får dere pengene i inventory.

 

Feks: Du og 3 kompiser driver å dreper bandos og er inne på samme chat med lootshare på. Plutselig får dere en hilt. La oss si den er 20M. Plutselig får du og dine 3 kompiser 5M hver inn på inventorien. Ganske enkelt.

 

Loot betyr drop, og share betyr dele. Altså man deler det man får i drop fra monsters.

 

Vet noen om det er en IRC channel for norske runescape spillere? :) Hadde vært fint å kunne snakke noe annet enn engelsk. :p

#norge @ SwiftIRC :)

Hvis den ikke er lagt ned da.

Jeg prøvde jo å lage en IRC-channel en gang, men det ble altfor lite aktivitet. Nå har jeg lagd en ny dog, i ett nytt forsøk. Navn #diskusjon. På QUAKENET. Join der, så fikser jeg Runescript å greier, blir bra. :)

 

56 i runecrafting er høy nok til å tjene en del?

Du tjener vel nesten alltid på RuneCrafting, men du tjener så jævla mye mer når du er 91 RC. Beste metoden, ved siden av PK'ing på spillet å tjene penger. Samt merchantig, selvfølgelig.

 

 

PS!!!!

 

Alle ta å join #diskusjonQuakenet!

 

 

 

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...