CCola Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Heisann! RuneScape blir større og større, og folk blir rikere og rikere . Om noen av dere der ute har en gammel konto som dere husker brukernavn og passord på, kan dere hjelpe meg (om dere vil) Om dere ikke spiller lengre, og dere gir faen så vær så snill å send brukernavn og passord som melding til meg. Takk takk! Mvh, Ilsaldur
vesleengen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 har ikke spilt runescape på minst 2 år... fikk lyst til å prøve igjen...
HammerBro Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 det nermer seg 4år siden sist jeg spilte, tror du jeg husker passordet?? nope
vesleengen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 satan for en forandring runescape har gjennomgått! kjenner meg ikke igjen noe sted... alt jeg nesten husker fra spillet er at rune er noe av det beste armouren og at det er et sted som heter varroc eller noe sånt
TronDoZY Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 "forandring"... de har bare dratt inn en rekke nye ubrukelige "skills" og gjort det umulig å se forskjellen på coal og en annen av de ore'ene en ting jeg liker er da at man kan betal med telefon for å bli medlem i Norge nå, og at man kan da spille i fullskjerm (....jeg har over 1000kr på mobiln som bare ligger der...måtte bruke dem på noe ='( )
CCola Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 "forandring"... de har bare dratt inn en rekke nye ubrukelige "skills" og gjort det umulig å se forskjellen på coal og en annen av de ore'ene en ting jeg liker er da at man kan betal med telefon for å bli medlem i Norge nå, og at man kan da spille i fullskjerm (....jeg har over 1000kr på mobiln som bare ligger der...måtte bruke dem på noe ='( ) Om det er 2 år siden sist han spilte har det nok skjedd mye forandringer. Den store "forskjellen" på orene er jo bare en liten ubrukelig flis i alt annet som har skjedd. Ubrukelige skills er det heller ikke. Slayer, construction, summoning, farming og hunting er alle geniale skills som egner seg, og passer meget godt inn i den allerede så fylte RuneScape-verdenen. Noe som også er nytt og stort er at det ikke lengre er lov å gi bort mer enn 20 000,- (kommer ann på quest-points) til en venn eller annen, grunnet real-life trade, noe Jagex var mye plaget av. Også "Grand-Exchange" er kommet som en følge av trade-limit. Der kan man kjøpe alt som er mulig å kjøpe på hele Runscape. Noe som var en rett og slett genial oppdatering. En dårlig oppdatering var at hele wilderness ble tatt bort, også dette siden mye real-life trading. Wildy er der enda, men det er ikke lov å drepe andre spillere, og det er high-lvl'ed monstre der. Om noen ombestemmer seg, er jeg veldig glad for en post i postkassa med brukernavn og passord
vesleengen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 kan man ikke drepe andre spillere lenger??? kjedelig da...
CCola Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 kan man ikke drepe andre spillere lenger??? kjedelig da... Jojo, det går. Men, man må gå i Bounty Hunter, en egen stor plass for PK'ing. Det funker egentlig meget bra. Man får fullt HP, prayer, spec osv når man både går inn og ut, og man har statistikker for alt. Jagex måtte gjøre dette pga real-life tradingen ble alt for stor. Folk kjøpte penger ingame for ekte penger, og det ble verre og verre. De måtte gjøre noe, og de kom opp med en liten genial løsning. Når man går til kings/queens/Gods så kan man nå sette sammen en gruppe som skal dele alt som monstret dropper. Om det dropper Godsword (som er veldig dyrt og bra), så splittes pengene automatisk mellom alle som er med i gruppa. Så det funker egentlig veldig bra!
vesleengen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 hmmm... skjedd mye da... er det mye bots enda da? før var det jo fult av skalla folk i grønne bukser (standard settings for character) som enten stod og mina coal eller hugga yew
CCola Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 hmmm... skjedd mye da... er det mye bots enda da? før var det jo fult av skalla folk i grønne bukser (standard settings for character) som enten stod og mina coal eller hugga yew Det har det også blitt myye mindre av nå, siden trade-limit. Folk som brukte bots, brukte dem til å mine/hugge/fiske til en main-character som de hadde ved siden. Og de ga faen om kontoen ble banna, de lagde bare en ny, og overførte alt den hadde gjort til main'en. Nå går ikke dette lengre heller. Jeg brukte faktisk bots en gang for å fiske. Jeg ble banna, men ble unbanna pga det var en minor bot. PS! Vi tar dette i RuneScape tråden, i signaturen min. Om en MOD kunne flyttet mesteparten av "runescape" praten over dit, hadde vært perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå