Justin_Sane Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Dette er mine første tippe tips til Premier Leauge 08/09 sesongen. Merk dere at jeg ikke better "safe". Grunnet til dette er at det ikke finnes safe i betting og at det ikke er penger å hente der. Everton < Blackburn Blackburn har fått inn ny manager (Paul Ince) og spillerne vil bevise seg for han. Dette er en kamp som er gjevn og kan gå begge veier, men med 4 i odds for Blackburn så tar jeg sjangsen. Middlesbrough < Tottenham Tottenham er et lag jeg har trua på neste sesong. Så lenge de får beholde spillerne sine så burde de klare å komme blandt de 6 beste. Med 2.6 i odds mot et lag som skal være mye svakere er det verdt å tippe på. FC Chelsea < Portsmouth FC 8.25 Manchester United < Portsmouth FC (nøytral bane) Begge kampene har jeg satset på Portsmouth. Portsmouth har høy odds i begge forhold til hvor godt laget er. De var det laget som tok mest poeng fra "the four" i fjor og jeg har troa på at de kan klare det igjen. Bolton < Stoke City Bolton var bunnlaget i forje sesong som overlevde på poengene Anekla ga dem, før han byttet klubb. Stoke hadde en god sesong i fjor og har lyst til å vise seg frem i år. 4.40 på bortelaget bør gå inn. Aston Villa < Manchester City Siste kampen jeg tør å satse på i første runde. Det ser ut som Ville kan miste Barry, deres store kaptein som vil skade dem mye. City har fått inn brasilianske Jo, som kan snu på ting i Premier League. 3,5 i odds på borte laget
Svennii Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 FC Chelsea < Portsmouth FC 8.25 Manchester United < Portsmouth FC (nøytral bane) Begge kampene har jeg satset på Portsmouth. Portsmouth har høy odds i begge forhold til hvor godt laget er. De var det laget som tok mest poeng fra "the four" i fjor og jeg har troa på at de kan klare det igjen. Portsmouth er ett lag som liker å imponere mot de "store". Sett litt penger på pompey så får du greit tilbakebetalt;)
Justin_Sane Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 Ja, får bare håpe de "overrasker". Da blir det mye penger på oss Det vant ikke FA cupen fordi de var dårlige.
RyanReynolds Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg liker å tippe på litt mer sikre kamper. Som for eksempel: Sunderland - Liverpool (Borteseier) Jeg tror Liverpool kommer til å vinne denne kampen lett. NordicBet og Expekt gir 1.75 i odds. Hadde jeg hatt litt mer penger på en av kontoene hadde jeg lett satset 1000,- på borteseier. Sjelden en vinner 750 kroner så lett! Jeg tror i alle fall Liverpool skal vinne denne kampen greit.
pellus Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Har dere noen tips for helgen eller? Ble forøvrig svært overrasket og noe bekymret for Tottenham, luktet ikke akkurat CL- plassering på de i år heller Noen som har noen geniale tips sider? Pleier å titte på langoddstips på dagbladet, oddsen.nu og nettavisen. Synes nettavisen og Kjetil Rekdal ikke gir særlig god uttelling. Dagblad- Jon skal alltid spille på høyest odds og gir safe-bettere en ganske dårlig magefølelse. Oddsen er kanskje best, med tanke på at det er avdelinger for hobby- og proff tippere, men det er kjekt med flere kilder. En ting er jo å gå i dybden selv og sjekke hver supporterhjemmeside, men det må da gå an å få bankere servert på et noe mer skinnende sølvfat vel?
Looke Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Jeg har fått en oppfatning av at det eneste som fungerer i lengden er og spille mye penger på sikre kamper. Jeg greier aldri og finne riktig kamper og spille på så hvis noen har tips til kamper idag jeg burde gå all in på si dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå