Rata101 Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Whiningen deres har vel strengt tatt ikke så mye med temaet i denne tråden å gjøre. [Edit: lagde ikke Psilocybe en dedikert tråd for sånt for en tid tilbake siden?] Endret 22. juli 2008 av Rata101
chokke Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Poenget mitt var at dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over for min del. Tråden kan med andre ord stenges etter første svar siden spørsmålet besvares der.
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Jeg gleder meg utrolig mye til achievments. Per dags dato er det det jeg gleder meg mest til med hele WotLK Explorer-achievments Men lurer på om man på forhånd har explora hele Azeroth og Outland, om man får achievments for det automatisk, eller om jeg må gå gjennom alle igjen
gamer73 Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har både brewfest mount og epic tabard så trenger ikke mer Men om jeg kommer til å elske Achievements? JAAA!! Og Blizzard ER god å ta vare på ALLE sine spillere i grunnen. Sikkert derfor wow har 11 mill spillere:)
B-QL Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 <snip> Men lurer på om man på forhånd har explora hele Azeroth og Outland, om man får achievments for det automatisk, eller om jeg må gå gjennom alle igjen Får automatisk points, hvis du har *hele* kartet utfylt i en zone.
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Woohoo ^^ Flotters. Jeg har hele kartet utfylt over hele greia ^^ D r coz Kanskje jeg får noen pvp-achievments også da, siden jeg pvpa en del før charen ble pasifist etter å ha blitt exalted med AV for å få TUF og Don Julio (eller hva den funky ringen het) på druiden back in the days med 12-timers AV
gamer73 Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Ja nå blir det deilige nostalgi-runs hit og dit for å få achievements:)
Rata101 Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Full achievements liste: http://wotlk.wowhead.com/?achievements
Xiffic Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Full achievements liste: http://wotlk.wowhead.com/?achievements Kan noen poste hele lista her?
Walts Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Full achievements liste: http://wotlk.wowhead.com/?achievements Kan noen poste hele lista her? det er over 600 achievements i den lista så blir litt mye info ^^
Xiffic Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Full achievements liste: http://wotlk.wowhead.com/?achievements Kan noen poste hele lista her? det er over 600 achievements i den lista så blir litt mye info ^^ Putt det inn i en slik en, kanskje? Spoiler
Rata101 Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 (endret) Make Love, Not Warcraft Emote /hug on 10 dead enemies before they release corpse. Why? Because It's Red Obtain a Red Qiraji Resonating Crystal. Alterac Valley All-Star In a single Alterac Valley battle, assault a graveyard, defend a graveyard, assault a tower, defend a tower and slay someone in the Field of Strife. Requirements * Assault a graveyard * Defend a graveyard * Assault a tower * Defend a tower * Kill someone in the Field of Strife Easy peasy Drinkin' and Fishin' <PH> <NYI> Fish up some booze. My Sack is "Gigantique" Equip Haris Pilton's "Gigantique" Bag. ^^ Naxxramas: Kel'Thuzad Hardcore - 20 people (25 person) <PH> <NYI> In the 25 person mode of Naxxramas, slay Kel'Thuzad with only 20 people. Ragefire Chasm Kill Taragaman the Hungerer. Requirements * Taragaman the Hungerer slain Denne blir morsom for allies, hehe... The Cake Is Not A Lie Bake a delicious chocolate cake. Requirements * Make delicious chocolate cake. Endret 24. juli 2008 av Rata101
Ghaundan Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Syns faktisk dette er en fantastisk ide, det er ikke snakk om best gear etc etc. Det er om å ta små avveier man selv syns høres moro ut og få noe igjen for turen. Som en suvenir fra en ferie, noe å huske. Og at det ikke gir noe åpner egentlig bare mer opp for at man tar de man har lyst til og hopper over de man ikke liker. Selv gleder jeg meg, kan se for meg at det blir litt sprell her og der for å få ett par suvenirer i boka. Funderte faktisk over titler etter å ha prøvd lotro, f.eks. Dragonslayer for Onyxia og Master Dragonslayer for Nefarion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå