Gå til innhold

Brenner scsi


50z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scsibrennerar er på vei ut. Sendte mail til plextor i sommar. Svaret var at 12x var den siste dei ville putta på markedet. Pga burnproof var det ikkje lenger marked for scsi. Så det blei 241040 ide på meg.

Har hørt (og erfart) ein del dritt om yamaha.

F.eks. så tåle dei ikkje hardkjør (brenna mange cd'ar på rad, 10+) Min gamle 4416 slutta å brenna (dvs. brente fint uten feilmedlingar, men innholdet var berre boss). Har snaka med fleire, m.a. forhandlar som seier at det er ganske typisk for yamaha :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-14 21:00, Ggg skrev:

Scsibrennerar er på vei ut. Sendte mail til plextor i sommar. Svaret var at 12x var den siste dei ville putta på markedet. Pga burnproof var det ikkje lenger marked for scsi. Så det blei 241040 ide på meg.

Har hørt (og erfart) ein del dritt om yamaha.

F.eks. så tåle dei ikkje hardkjør (brenna mange cd'ar på rad, 10+) Min gamle 4416 slutta å brenna (dvs. brente fint uten feilmedlingar, men innholdet var berre boss). Har snaka med fleire, m.a. forhandlar som seier at det er ganske typisk for yamaha :sad:


Jeg har brukt 1 8424 scsi i snart 2 år ikke hatt noe prob med å brenne plater . 1 gang brummet den så var den død men fikk ny med 1 gang på komplett.

på det meste har jeg brent 20plater i strekk ingen prob :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...