Gå til innhold

Lips details, Lips facts and Lips love


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
fikk nettopp 2,166,511 på take on me :dribble:

Morten Harket brukte verken Motion Sensors eller Star Stream da :p

 

en skikkelig MANN synger ihvertfall ikke karaoke, men du er selvfølgelig her sånn som meg for å poste nyttige opplysninger om spill og slikt.

En skikkelig mann driter i om folk liker karaoke eller hjernedød skyting av Locusts.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Lips er morro. Kjøpte det til en fest (men så kjøper jeg jo de fleste xbox spill), og det ble høydepunktet stort sett hele kvelden (og nei, det var ingen dårlig fest). Morro spill, selv min mor og far sang med da de var på besøk hos meg. Det er ikke verst.

 

Men jeg ser at "John Denver - Take Me Home, Country Roads" er å finne på den amerikanske versjonen. Det er en sang jeg VIRKELIG kunne tenke meg å ha selv. Tror dere den vil komme på nedlasting? Eller andre måter å få tak i den på?

Lenke til kommentar

Lips førte til Red Ring of Death:

 

Jeg kjøpte Lips her om dagen, ettersom jeg og min kjære har hatt mye morro med Singstar. Har ikke lengre PS2 så da måtte det bli Lips i stedet.

 

Selve spillet var artig og sangene var bra, men vi opplevde noen problemer:

 

På noen sanger så hakket og lugget det så mye at det gikk ut over poengene. Altså slik at det ble lugging da jeg skulle holde en jevn tone - så fikk jeg ikke fult med poeng. Dette var synd, og jeg håper det bare er et problem med min disk, ettersom ingen andre har nevnt dette.

 

Videre førte denne luggingen til at Xboxen min frøs seg, så jeg måtte starte på nytt. Når spillet hakket så begynte vifta å gå for fult. Jeg startet på nytt noen ganger, men spillet ble bare mer og mer trøblete. Til slutt var det over - Xboxen døde med 3 røde lys.

 

Dette stoppet ikke oss, så vi tok med Lips til en venn for å fortsette der. Spillet hakket og var trøblete der også, uten at den Xboxen døde da.

 

Den ene mikrofonen sluttet også å lyse. Den virker for å synge i, men lyser altså ikke.

 

Er det noen andre som har lignende erfaringer med Lips?

Endret av cuube
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...