Gå til innhold

Lips details, Lips facts and Lips love


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Kjøpte Lips i dag og må si skuffelsen er overveldende.

For det første er den freestyle moden helt tilfeldig, du kan "synge" (ånse) så mye du vil når du ikke skal og få poeng for det. det betyr den som ånser mest vinner. De sangene som er der fra før virket ok i starten, helt til en kompis av meg fant ut at det går an å bare blåse inn i mikken så får du max poengsum hele tiden. spillet hakket og lyden gikk ut stadig vekk. Nå er xboxen skrudd av, mens mikrofonene fortsatt står på og nekter å skru seg av...

Det virker som det er ganske god stemmning rundt spillet her, men jeg begynner å lure på om det bare er "symati". Noen andre som har de samme problemene som meg??

Lenke til kommentar

Helt enig!

Noen av sangene hakket og lyden kom på etterskudd i forhold til videoen. Dette løste seg ved at jeg la det inn på harddisken, men det burde jo ikke være nødvendig.

Det er også ALTFOR lett å få poeng, det lønner seg faktisk ikke å synge. Man kan bare skru opp lyden litt og la mikrofonen ligge der så sanker du inn masse poeng, eller så kan du blåse som du nevner.

Jeg tapte en gang med masse poeng, men jeg hadde skaffa meg masse sånne stjerner. Vips, så hadde JEG vunnet med masse poeng.

Når det gjelder å skru av og på mikrofonene så er det et kapittel for seg selv.

 

Nei, dette når ikke Singstar opp til anklene en gang. De som sier noe annet veit virkelig ikke hva de prater om. Jeg er en dreven Singstar-bruker og kjøpte det her i håp om et friskt pust, men det er det ikke i det hele tatt. De må for det første legge ut mer enn et par-tre sanger i uka for å ha noen som helst mulighet for å konkurrere med det enorme biblioteket til Singstar. Synd, jeg syns nemlig det virka som et bra opplegg og Singstar trenger litt konkurranse. Mikrofonene er fine da, selv om de er litt vriene å ha med å gjøre :)

 

EDIT: Glemte å nevne det at du kan legge inn egne sanger, men det er etter min mening en helt ubrukelig funksjon når du ikke kan legge inn tekst.

Endret av This is Thomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...