Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?


Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

  1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

    • Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lanet må være alkoholfritt, og selvfølgelig skal det være totalrøykeforbud inne ikke sant?

 

Hvis vi fjerner Alkohol, røyk og CS så har vi et fint utgangspunkt for et fint lan :)

 

For min del kan CS fjernes, men det tror jeg ikke er noe direkte rettferdig :p Men røyk (inne) og alkohol vil etter hva jeg ser som sunn fornuft å være forbudt pga. norsk lov og praktiske grunner

Lenke til kommentar
hmmm, det må være noe litt originalt inne i bildet så det slår an.  tør jeg foreslå... alkolan  :lol:

 

Ikke at det blir aktuelt med alkohol, men skulle det blitt tillatt alkohol måtte vi etter norsk lov hatt 18/21 års grense, og det bil dere vel ikke? ;)

18 års grense sa du sa du? Greit for meg!

you got my vote!

Lenke til kommentar

går det ann å få det på kysten en eller annen plass? Hurtigruten legger til i stavanger sant? Da har ikke oslo-folket og ellers så mye grunn til å klage på beliggenhet, er ikke allverdens langt samtidig som vi fra nord kan ta hurtigruten dit, som er ett godt alternativ for oss. Bor i tromsø for øyeblikket og det er ett stykke ned til oslo for å si det sånn...

Lenke til kommentar

 

--

 

Skulle det stå mellom flest stemmer fra Stavanger og Oslo, altså ganske likt, ville det kanskje være mest rettferdig å arrangere det på sørlandet en plass.

 

Jepp, jeg vet om en liten og stille by som ligger 4 timer fra Oslo og 5-6 timer fra Stavanger, det hadde vel vært en fin plass? :)

 

Et av disse stedene hadde vært topp

 

HWLAN.JPG

Lenke til kommentar

Er ganske så enig med redface. Lanet burde blir arrangert ved kysten en plass. Stavanger er ikke ille, men for de langt nordfra(ja snakker om meg selv) så er faktisk Trondheim et bedre alternativ. Synes det er ganske så urettferdig at de fleste store lan blir holdt så pass langt sør.

(Ikke si vi i nord kan finne på noe selv, er klar over det og dessverre på grunn av fjortisfeber her oppe(etter min mening) så blir det vel neppe arrangert noe stort her.Tenk deg 1500 fjortisser som roper gull og lotto i kor :lol: *grøss*)

 

Uansett så er det tross alt hardware gutta som bestemmer, men selvom kanskje en god del av de aktive forumbrukerne som også er interessert i å komme, kommer sørfra, så er det mer "rettferdig" å arrangere det litt lenger nord (Trondheim) slik at gutta i fra nord med sprengt lommebok pga, stive bensinpriser også har mulighet til å komme.

 

Jeg har talt :wink:

Lenke til kommentar
går det ann å få det på kysten en eller annen plass? Hurtigruten legger til i stavanger sant? Da har ikke oslo-folket og ellers så mye grunn til å klage på beliggenhet, er ikke allverdens langt samtidig som vi fra nord kan ta hurtigruten dit, som er ett godt alternativ for oss. Bor i tromsø for øyeblikket og det er ett stykke ned til oslo for å si det sånn...

 

Det er ikke akkurat gjort på 2 timer å kjøre fra Oslo til Stavanger heller da. Ganske langt faktisk. :(

 

Uansett hvor det blir vil det bli for langt for mange. Det er jo da et poeng å få det nærmest mulig så mange som mulig. Da er det vel stort sett tre byer som skiller seg ut; Oslo, Trondheim og Bergen... Forøverig litt enig med "Bamsefar", Trondheim er et sentralt sted i Norge, både geografisk og transportmessig.

Lenke til kommentar
Blir det i Trondheim kommer ikke jeg, det blir jo over 10 timer å sitte i bil. Heller noe midt på fjellet :)

 

Over 10 timer blir det uansett for noen i dette landet. I følge kartet ditt burde det lett la seg gjøre å ta tog for deg da. Eller fly for den saks skyld. ca 700,- tur/retur Gardermoen/Værnes.

Lenke til kommentar
Over 10 timer blir det uansett for noen i dette landet. I følge kartet ditt burde det lett la seg gjøre å ta tog for deg da. Eller fly for den saks skyld. ca 700,- tur/retur Gardermoen/Værnes.

 

Pluss 600 kr for Big Tower & 400 Kr for 19" skjerm :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...