Autokrator Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 http://www.massively.com/2008/07/17/kotor-...lectronic-arts/ Om ikke journalisten her har hørt helt feil, er det nå 100% bekreftet at Bioware jobber på en onlineversjon av Knights of the Old Republik.
DisplayName123 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 failure Ikke at jeg har lest linken så nøye, men utdyp er du snill.
Alt-Ctrl Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Pokker og. Håper bare de mekker et skikkelig singleplayer spill igjen. Som eneren.
kilik Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Første gang jeg har fått lyst til å spille et MMORPG. Hvis det blir skikkelig gjennomført uten bugs og tull som har plaget andre spill i sjangeren kan det bli moro.
eplemanden Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 (endret) swg helt om igjen? Endret 18. juli 2008 av eplemanden
kilik Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Dyktige utviklere denne gang. LucasArts har nok i tillegg lært av sine feil.
eplemanden Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 (endret) ¨¨¨¨¨/¨\ ¨¨¨¨/¨|¨\ ¨¨¨/¨¨|¨¨\ ¨¨/¨¨¨|¨¨¨\ _/____|____\_____ \ THE FAILBOAT¨¨¨/ ~\~~~~~~~~~~/~~~~~~~~ Kotor MMO is on it . Endret 18. juli 2008 av eplemanden
Bata Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Her har sikkert flesteparten av dere bare sett på artikkelen og dømmer spillet.. Imponert.
Håvard Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 ender som SWG... total failure SWG var det vel Sony som ødela?
kinag Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Bioware skal utvikle det, så jeg ser ikke hvordan det skal bli fail. Hadde håpet på ett nytt singleplayer spill, men pokker heller, dette duger i massevis
Kharan Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Bioware er kjent for kvalitet tvers gjennom, og da bør tvilen komme dem til gode. Sony er derimot ikke kjent for kvalitet tvers gjennom. Jeg oppfordrer folk til å ikke la fordommene løpe løpsk selv om EA er utgiver. Utgiver != utvikler.
radiohodet Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Er det noen som kan få det til så er det Bioware. Når det er sagt, så håper jeg de ikke tråkker opp de tradisjonelle MMORPG-stiene, men heller prøver å finne på noe nytt.
vikingkylling Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 BioWare er kongene av rollespill, men det er stor forskjell på singleplayer og MMO. Tenk bare på Tabula Rasa. Om selv Richard Garriot klarte å lage et bra MMORPG vil nok BioWare slite litt.
cs_ Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 ender som SWG... total failure SWG var et av de bedre MMORPG-ene når det kom ut, det var ikke før Sony kom inn i bildet at det gikk til helvete. Problemet er når dagens MMORPG-nybegynnere forventer en WoW-standard av tidligere spill, og ikke forstår at markedet har utviklet seg ekstremt siden den tid. Hva skjedde sist gang noen virkelig gode utviklere laget et MMORPG? Jo, World of Warcraft. BioWare har minst et like godt portefølje som Blizzard, med Lucasarts på laget, som regnes som et av tidenes viktigste spilleutviklere - kan ikke dette gå galt.
mynock Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Galt kan det nok heilt sikkert gå, men kombinasjonen BioWare/Lucasarts lovar godt. Det gjer òg dei konsepta utviklarane så langt har snakka om (video hos Gamespot). Om det blir ein knallsuksess er likevel ikkje godt å sei. KOTOR-fansen utan erfaring frå andre MMO-spel kjem til å ha skyhøge forventningar og vil bli skuffa. Nett som alle som venta på AoC og trudde det skulle bli noko ala Oblivion eller NWN. Dei kjem også til å klage høgast av alle. Suksess for eit MMO har i dag endt opp med WoW som standard. Det er heilt håplaust slik eg ser det. Med WoW traff Blizzard blink så til dei grader og til riktig tid. Eg trur det vil gå lang tid før vi ser noko liknande igjen.
alfabanan Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Synes at folk virker utrolig pessemistiske... Meeeeen det er nok leeeeenge til dette spillet kommer ut, så folk får god tid til å forandre sine meninger og bli like positiv som meg når det gjelder Star Wars: The Old Republic! Edit: Noen andre enn meg som faktisk har lest noe av infoen som har kommet? Leste litt på ign.com i sta, og dette spillet har muligheten til å bli fantastisk! Med npc som vil snakke til deg annerledes ut i fra hvordan du er som person.. Hvis de virkelig får til dette, kan det bli kanonbra! Endret 23. oktober 2008 av alfabanan
Are.......... Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Krysser fingerene virkelig for dette! Har så lyst til å spille et skikkelig Star Wars MMO. Om ikke dataen min er god nok for dette når det kommer ut, så må jeg absolutt vurdere å kjøpe meg en ny!
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Tror det kommer til å bli bra. Grafikken var deilig ihvertfall. Ser ut som noe som kan kjøres på lav-speccet maskin. Håper bare det ikke er Windows-only. Vil ha Mac- og Linux-versjon! Hvis ikke driter jeg i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå