Gå til innhold

Star Wars: KOTOR MMO bekreftet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg har fått lyst til å spille et MMORPG. Hvis det blir skikkelig gjennomført uten bugs og tull som har plaget andre spill i sjangeren kan det bli moro.

Skrevet (endret)

¨¨¨¨¨/¨\

¨¨¨¨/¨|¨\

¨¨¨/¨¨|¨¨\

¨¨/¨¨¨|¨¨¨\

_/____|____\_____

\ THE FAILBOAT¨¨¨/

~\~~~~~~~~~~/~~~~~~~~

Kotor MMO is on it :(

.

Endret av eplemanden
Skrevet

Bioware skal utvikle det, så jeg ser ikke hvordan det skal bli fail.

Hadde håpet på ett nytt singleplayer spill, men pokker heller, dette duger i massevis :D

Skrevet

Bioware er kjent for kvalitet tvers gjennom, og da bør tvilen komme dem til gode.

Sony er derimot ikke kjent for kvalitet tvers gjennom. Jeg oppfordrer folk til å ikke la fordommene løpe løpsk selv om EA er utgiver. Utgiver != utvikler.

Skrevet

Er det noen som kan få det til så er det Bioware. Når det er sagt, så håper jeg de ikke tråkker opp de tradisjonelle MMORPG-stiene, men heller prøver å finne på noe nytt.

• 3 måneder senere...
Skrevet
ender som SWG... total failure

SWG var et av de bedre MMORPG-ene når det kom ut, det var ikke før Sony kom inn i bildet at det gikk til helvete. Problemet er når dagens MMORPG-nybegynnere forventer en WoW-standard av tidligere spill, og ikke forstår at markedet har utviklet seg ekstremt siden den tid.

Hva skjedde sist gang noen virkelig gode utviklere laget et MMORPG? Jo, World of Warcraft.

BioWare har minst et like godt portefølje som Blizzard, med Lucasarts på laget, som regnes som et av tidenes viktigste spilleutviklere - kan ikke dette gå galt.

Skrevet

Galt kan det nok heilt sikkert gå, men kombinasjonen BioWare/Lucasarts lovar godt. Det gjer òg dei konsepta utviklarane så langt har snakka om (video hos Gamespot). Om det blir ein knallsuksess er likevel ikkje godt å sei.

KOTOR-fansen utan erfaring frå andre MMO-spel kjem til å ha skyhøge forventningar og vil bli skuffa. Nett som alle som venta på AoC og trudde det skulle bli noko ala Oblivion eller NWN. Dei kjem også til å klage høgast av alle.

Suksess for eit MMO har i dag endt opp med WoW som standard. Det er heilt håplaust slik eg ser det. Med WoW traff Blizzard blink så til dei grader og til riktig tid. Eg trur det vil gå lang tid før vi ser noko liknande igjen.

Skrevet (endret)

Synes at folk virker utrolig pessemistiske... Meeeeen det er nok leeeeenge til dette spillet kommer ut, så folk får god tid til å forandre sine meninger og bli like positiv som meg når det gjelder Star Wars: The Old Republic! :D

Edit: Noen andre enn meg som faktisk har lest noe av infoen som har kommet? Leste litt på ign.com i sta, og dette spillet har muligheten til å bli fantastisk! Med npc som vil snakke til deg annerledes ut i fra hvordan du er som person.. Hvis de virkelig får til dette, kan det bli kanonbra!

Endret av alfabanan
Skrevet

Tror det kommer til å bli bra. Grafikken var deilig ihvertfall. Ser ut som noe som kan kjøres på lav-speccet maskin. Håper bare det ikke er Windows-only. Vil ha Mac- og Linux-versjon! Hvis ikke driter jeg i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...