Gå til innhold

Tidenes mest avanserte ødeleggelses fysikk?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange spill vet dere om der det er mulig å sette c4 på 3-4 strategiske plasser i ett hus som etter detonasjon vil gjøre at resten av strukturen ikke makter å holde seg oppe og derfor kolapser på grunn av stress?

Armadillo Run.

 

Forskjellen er vel at i spill som tidligere har hatt hus og andre typer bygninger som kollapser så gjør dem det fordi programmerene har scriptet at dette skal skje. I dette spillet så har alle objekter masse, styrke og andre egenskaper. Slik at eventuelle totale eller delvis kollapser skjer fordi objektene i spillet ikke lengre tåler de belastningene de utsettes for.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke nytt. Det eneste nye er at de har "appliert" konseptet i et stort 3d-spill.

Det er jo tøft. Det samme har de i Star Wars FU også. Kanskje enda mer detaljert (og dermed avansert) der, men i mindre skala.

De sier ikke noe om bakken kan bli ødelagt. Det vil jo være enda bedre enn at små bygg kan bli ødelagt.

 

Edit: Hvor fikk du forresten tittelen fra? Jobber du i volition eller? :p

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Eg likte Red Faction når det kom ut i sin tid, 2`ern fikk eg aldri prøvd. Husker ihvertfall at 1`ern var svært lettkjørt mtp. all ødeleggelsen.

 

Har ikkje akkurat hatt dette spillet på radaren min, men mulig eg følger litt meir med på denne tittelen her fremover :) Men som andre har sagt, det er fleire andre titler som tar plassen før dette spillet her for min egen del ihvertfall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var første runde ferdig, og med en K/D ratio på 11/8, så sitter jeg igjen med blannede resultater. MP'n i seg selv er helt grei, oversiktelig poengsystem og levling alà CoD4. Destructionen er nok det som trekker ned. Virker som at den er veldig i fokus (hence, trådens opprinnelse), og den lagger dessverre veldig. Fra du slår en vegg går det en merkbar tid før det skjer noe, og når det skjer er det ikke såå fett at det gjør noe.

Det er definitivt mer fleksibelt enn BF:BC, men nå så vi jo den betaen, og det ferdige produktet, så potensiale er det her! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det spillet her sugde.. ikke noe kjøp på meg.

var kult at man kan odelegge det meste men det så ikke noe tøft ut.

når man slo med hammeren for å ødelegge tok det 1 sek etter slaget før det skjedde noe på skjermen.

grafikken var dårlig, det meste egentlig virker som de har fokusert alt for mye på det ødelegg greiene, som så kjipt ut.

 

Bad Company gjør dette veldig mye bedre.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
det spillet her sugde.. ikke noe kjøp på meg.

var kult at man kan odelegge det meste men det så ikke noe tøft ut.

når man slo med hammeren for å ødelegge tok det 1 sek etter slaget før det skjedde noe på skjermen.

grafikken var dårlig, det meste egentlig virker som de har fokusert alt for mye på det ødelegg greiene, som så kjipt ut.

 

Bad Company gjør dette veldig mye bedre.

 

Nå er det jo en beta, så det har nok ikke fikset alle bugs, laster ned betaen nå. Håper ikke det er så skuffende som dere sier :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...