Gå til innhold

Jeg vil ha half life 3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen over sier vel sitt.

Jeg begynner å få seriøse HL-abstinenser.Minst en gang i uka er jeg på nettet og sjekker om det er noe nytt om hl3, jeg har spilt gjennom hl2 + ep1 og ep2 flere ganger, men nå begynner det å miste piffen litt... JEG MÅ HA HL3!

Har dere det slik også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

først er det Episode 3, så kommer de sikkert til å bygge en ny grafikk motor Source 2 eller noe, også kommer HL3, som sikkert blir bygget helt fra bunden av og komemr til å ta laaaang tid.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

tror ikke det, siste jeg hørte var at de var godt igang med Episode 3.

mulig de jobber med HL3 ved siden av, så kanskje 1-2 år etter episode 3

Skrevet
tror ikke det, siste jeg hørte var at de var godt igang med Episode 3.

mulig de jobber med HL3 ved siden av, så kanskje 1-2 år etter episode 3

Godt mulig. Hadde vært fett om de lanserte ep3 og hl3 like etter hverandre, eller til og med samtidig :D

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Spill HL1 da, ser ut som du ikke har prøvd det ennå.

Skrevet

Jo, har spilt det, men jeg står fast og kommer meg ikke videre... Jeg har 20 liv igjen, og så møter jeg en clusterfuck av soldater, og blir skutt i filler.

Skrevet

Jo, har spilt det, men jeg står fast og kommer meg ikke videre... Jeg har 20 liv igjen, og så møter jeg en clusterfuck av soldater, og blir skutt i filler.

da kan du jo bare gå innpå console på spillet og skrive "sv_cheats 3" og etter det skriver du "notarget"

tror ihvertfall det var noe slikt

da vill ikke fiendene angripe deg før du skriver "notarget" en gang til eller restarter spillet:P

Skrevet (endret)
:(

Vel, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Btw, jeg har hørt at det skal komme hl3 isteden for hl2 ep 3.

Valve har bekreftet at Episode 3 kommer, og at det vil bli den siste delen i den historiebiten vi har fulgt i Half-Life 2 (og episode 1 og 2). Dette betyr ikke at Half-Life er over og ut, men at en eventuell oppfølger kanskje får andre hovedroller enn Gordon. Hvem vet, kanskje det blir noe veldig nytt? :)

Store nyheter til Half-Life 2: Episode Three

en.wikipedia.org/wiki/Half-Life 2: Episode Three

PS. Tråden har blitt flyttet til Half-Life-kategorien.

Endret av Skagen
Skrevet
Dette betyr ikke at Half-Life er over og ut, men at en eventuell oppfølger kanskje får andre hovedroller enn Gordon.

Huff, da ville jeg blitt veldig skuffet.

Og ja, i perioder kan jeg bli litt Half-Life syk. :p Bare spill andre spill i mens. Det minner meg på at jeg ENNÅ ikke har bestilt Portal. :(

Skrevet (endret)

Portal slår ikke HL2 spillene. Men det slår HL(1) imo.

Av en eller annen grunn syns jeg ikke det første Half Life er så sykt bra som "alle" skal ha det til. Tror det kan ha noe med at spillet var ganske gamelt når jeg først spilte det (for ca to år siden). Grafikken er jo ikke den beste. Ja, jeg vet at grafikkebn ikke er alt i et spill. Og ikke missforstå meg. HL(1) er jo et bra spill. 

Gleder meg sykt til HL2 EP3. Blir også spennende å se om man spiller Gordon Freeman i HL3.

Endret av JFM
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

litt anderledes for oss som spilte det i 1998

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Det er jo noen da som skal lage en ny mod til Half-Life 1 med bedre grafikk.

Tråden deres i modifikasjons forumet. Forum > Spill > Modifikasjoner

Bilde serie i spoiler:

1maxhh8.jpg

black_mesa_source_3.jpg

gallery_3_31_179707.jpg

black_mesa_source_1.jpg

bms_080805.jpg

crossfire_01.jpg

Dette kan bli utrolig bra !

Endret av Slettet+981287349
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Googla Black Mesa: Source :p

Vet ikke ennå om det er ekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...