Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng på foreløpig 17 stk som jobber med å lage Half-Life på nytt til Source motoren. Det vi legger vekt på er å holde historien, områdene, og personene intakt, og sann til originalen, men vi forbedrer alt fra modeller til texturer, og forbedrer layout på brettene.

 

Vi er for øyeblikket på utkikk etter :

 

Modellerere som kan lage enten, NPC'er, props og physics objects. Tidligere arbeid er et must.

To plasser ledig

 

-----------------------------------

 

Texture artists som kan lage alle texturene fra Half-Life på nytt, med høyere oppløsning og bumpmapping. Tidligere arbeid er et must.

To plasser ledig

 

-----------------------------------

 

Skinner som kan legge textures til våpen og modeller. Tidligere arbeid er et must.

En plass ledig

 

-----------------------------------

 

Animatører som kan animere våpen, NPCer og andre modeller. Tidligere arbeid er et must.

To plasser ledig

 

-----------------------------------

 

Sprite og Decal Artist som kan lage sprites og decals som skal brukes ut gjennom hele modden.

En plass ledig

 

 

 

 

Hvis du synes dette hørtes bra ut, eller om du vil lære mer, så dra til LeakFree forumet, og post i Black Mesa : Source delen.

 

Har du idèer du vil dele med andre om modden, så skriv i forumet. Vi gjør så godt vi kan med å høre på spillerne som kommer med idèer og forslag til hvordan dette kan bli den remaken Half-Life virkelig fortjener.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi forandrer ikke noe, men vi kommer til å legge til småting som forbedrer opplevelsen, f.eks kommer vi til å legge til ekstra detaljer i brettene, men ikke forandre dem, så man går fremdeles den samme ruta som ellers, bare med forbedret arkitektur og fysikk objekter å leke med.

 

Vi kommer også til å prøve å få til så mange fysikk puzzles som mulig.

 

Og ja, vi lager HELE Half-Life 1 om igjen som en Half-Life 2 mod.

Lenke til kommentar
Gleder meg som en Unge til å få denne modden på Pcen!!

 

Noen som vet hvor man kan lage HL1 DVD cover å CD cover!  til å ha på cd'en når jeg brenner ut denne modden en gang i framtiden  :p

Husker ikkje linken men skal finne den med en gang. Editer når eg finner den ;)

 

EDIT: Fant den!

Tusen takk :thumbs:

 

EDIT:. fant bare til Hl2 der jeg :cry: hvis du har en link på denne siden som jeg ikke har sett, som er til HL1 plz post :w00t:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
genialt konsept! håper dere får det til!

Jepp, får det nok til skal du se, har allerede begynt produksjonen av maps og modeller, men selve starten på prosjektet begynner først 1. januar, 2005, da alle har blitt ferdig med eksamener ol.

 

Skal poste et bilde fra et av de første brettene når LeakFree er oppe og kjører igjen.

Ja, post et bilde! Det liker vi :thumbup:

Lenke til kommentar

Jo, det er et annet team på www.hlfallout.net hvis jeg ikke husker helt feil.

Men lederen der er også en av lederne hos oss, so vi jobber ikke mot hverandre, heller med.

 

Vi regner med at det blir rundt et år i produksjon, men det kommer selvfølgelig til å gå raskere jo flere som joiner, så er bare å få inn bilder av tidligere arbeid hvis du tror du har noe å føye til :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg aner en liten lawsuite komme stigende fram. Hvis mod'n skal utelukkende være en porting av HL1 til source motoren vil neppe Valve like at dere i bunn og grunn gir deres spill ut gratis til allmenheten. For all del, et artig prosjekt, men jeg aner at Gabe ikke vil bli helt glad for dette. Spesielt siden han selv tjener penger på akkurat det samme som dere lager gratis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...