Gå til innhold

Info om Wii Music (Wii)


Anbefalte innlegg

Var da fælt så mange som dømte spillet nedenom og hjem, og det uten å ha prøvd spillet. Ser absolutt hvorfor noen velger å være skeptiske her. Men spillet er ikke kommet ut enda, og så vidt man vet kan det jo faktisk være litt moro. Skulel selv ønske jeg hadde Wii, men det har jeg ikke. Istedet ble det en 360. Og slik det er nå er det faktisk ingen flere spill som appelerer til meg på denne platfomen, før Gears of War 2 og Tom Clancey's End War kommer ut da. Selv tror jeg slike familie-spill hadde gått godt hjem hos meg. Wii Sports var jo kjempeartig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller.

Du kan vel ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å trykke inn knapper for å late som man er soldat i krig heller da?

 

Vel, når man bare trenger å veive rundt med kontrollen for ¨spille, forsvinner jo vitsen med å spille instrument.

Lenke til kommentar
jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller.

Du kan vel ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å trykke inn knapper for å late som man er soldat i krig heller da?

Vel, når man bare trenger å veive rundt med kontrollen for ¨spille, forsvinner jo vitsen med å spille instrument.

Vel, når man bare trenger å trykke inn en knapp for å skyte, forsvinner jo vitsen med å krige.

Lenke til kommentar
jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller.

Du kan vel ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å trykke inn knapper for å late som man er soldat i krig heller da?

Nå trenger jeg heldigvis ikke å late som kontrollen er et våpen, men godt forsøk, det skal du ha . hehe

Lenke til kommentar

Er litt lei av alle klagene her inne på Nintendo. Det virker nesten som om den harde kjernen av gamle Nintendo-spillere egentlig er forbannet fordi dere ikke lenger utgjør en stor nok mengde av spillerne til å styre retningen for plattformen.

 

Jeg tror faktisk dette med Wii Music er en god ide. Jeg vet av erfaring at mange kvier seg for å prøve Singstar fordi de faktisk ikke kan synge. Et spill som bare krever at du liksomsynger og spiller kan jo senke terskelen for å prøve og sånn sett bli gøy for alle i familien/vennekretsen.

 

Har vel kjøpt 5 spill til Wii nå, og fått spilt kanskje 20 timer sammenlagt. Det har etter min mening vært meget velbrukte penger. Det sier sitt om hvor hyggelig det har vært å slå på Wii når venner og familie har kommet på besøk.

 

Ser frem til at Wii Music ankommer :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke wii music på som det samme som singstar. Nå vet jeg selvfølgelig ikke sikkert hvordan spillet kommer til å være, men inntrykket mitt er at man bare utfører svært enkle og repeterende bevegelser, og man trenger ikke være noe spesielt god til det heller. For meg så ser det tåpelig ut og jeg ser for meg at jeg hadde blitt flau eller noe, hadde jeg dratt fram dette spillet til venner. Singstar krever at du er sånn noenlunde flink, og jeg tror underholdningsfaktoren der er bedre.

 

De fleste spillene jeg har kjøpt til wii synes jeg også selv har vært verdt pengene, og jeg tenker aldri på å selge maskinen. Når det er sagt så vet jeg ikke om en prisen på en wiimaskin og 5 spill er verdt 20 timer spilletid.

Lenke til kommentar

Noen som husker de små Casio keyboardene for barn hvor man kunne sette på en sang og spille den ved bare å trykke på en tangent? Må si at Wii music minner meg mye om det, ser utrolig simpelt ut. Nintendo begynner å dytte grensen for casual spill så langt nå at jeg nesten tror man må se på om de fremdeles kan betegnes som spill. Er det virkelig et spill når man stort sett kan gi kontrollen til hunden sin og det samme skjer uansett hvordan den slenger den rundt?

Lenke til kommentar

Jeg så konferanse til Nintendo, og dette er faktisk noe av det mest latterlige jeg har sett på lenge. Hvis det bare er til å vifte med en kontroll, hvor blir det av presisjonen da, og hvordan får man riktig toneleie. Jeg skal innrømme at da han karen skulle spille trommer så det noksa greit ut (med det balansebrettet), men er skeptisk til hvordan fiolin, saksofon, fløyte, gitar og andre instrumenter fungerer.

Jeg kan tenke meg at så lenge man veiver med kontrollen går musikken av seg selv, og de uvitende 4åringene blir drithappy. Som archongamer sier

Ja eller evt. ta en gulvkost og sette på en cd, så kan man late og drømme om sin indre rockestjerne helt gratis

Forskjellen er at musikken kommer fra Wii'en, og ikke anlegget.

 

Det mest tragiske er at dette spillet kommer til å selge som hakka møkk :( Spillindustri er en fin ting, hadde bare bært gøy om den kunne fulgt meg som gamer også ;\

Lenke til kommentar
Bortsett fra at når man skyter, har man litt mer frihet.

Frihet? Du er låst til måten spilldesignerne ville at du skulle spille. Det eneste du kan gjøre er å sitte der og trykke febrilsk på en haug kanpper. Helt uten poeng!

 

 

jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller.

Du kan vel ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å trykke inn knapper for å late som man er soldat i krig heller da?

Nå trenger jeg heldigvis ikke å late som kontrollen er et våpen, men godt forsøk, det skal du ha . hehe

Ok, så du ER faktisk i krig når du spiller krigsspill?

Lenke til kommentar

eh, nei hvor får du det fra??

 

Jeg spiller et spill og later ikke som noe som helst når jeg spiller krigsspill eller andre spill.

Å trykke på knappene er hva som trengs for at spillet skal fungere, ikke for å få meg til å tro jeg holder i en AK47.

Om det har et poeng?? hvorfor er du på et spillforum om du mener det er så poengløst å trykke på knappene da??

 

Føler du at du har vært i ekte krig etter å ha spilt krigsspill siden du er så opptatt av dette med hvordan det skal føles?

 

Wii music er etter min mening det tåpeligste påfunnet jeg hittil har sett fra denne generasjonen konsoller. Lev med det..

Lenke til kommentar
Jeg spiller et spill og later ikke som noe som helst når jeg spiller krigsspill eller andre spill.

Ok, så du ser ikke på det å spille som å bare sitte og trykke inn knapper? Da er det merkelig at du forskjellsbehandler andre kontrollmetoder:

 

"jeg kan ærlig talt ikke se hva som skal være festlig med å vaie en kontroll rundt i lufta for å late som man spiller"

 

Å trykke på knappene er hva som trengs for at spillet skal fungere, ikke for å få meg til å tro jeg holder i en AK47.

Om det har et poeng?? hvorfor er du på et spillforum om du mener det er så poengløst å trykke på knappene da??

Jeg synes ikke det er poengløst. Derimot prøver jeg å bevise et poeng om at din uttalelse om "å vaie en kontroll rundt i lufta" er usaklig.

 

Wii music er etter min mening det tåpeligste påfunnet jeg hittil har sett fra denne generasjonen konsoller. Lev med det..

Dessverre er argumentene dine for dette ganske syltynne :)

Lenke til kommentar

Du vil jo uansett ikke godta noe som er mot Wii og Nintendo ut fra hva jeg leser i tråder da, så og overbevise deg med mine argumenter har jeg vel aldri engang forsøkt på.

At du velger å se på et spill som ikke krever noe og kun går ut på imitere en musiker som noe bra er greit for meg, men jeg synes det ser tåpelig ut og trenger ikke argumentere mer for det enn jeg har gjort.

 

Ikke har jeg besteforeldre igjen til å spille slike spill med heller ;)

Lenke til kommentar
Du vil jo uansett ikke godta noe som er mot Wii og Nintendo ut fra hva jeg leser i tråder da, så og overbevise deg med mine argumenter har jeg vel aldri engang forsøkt på.

Slik går det når man ikke har flere argumenter. Med dette personangrepet har du herved tapt diskusjonen.

 

At du velger å se på et spill som ikke krever noe og kun går ut på imitere en musiker som noe bra er greit for meg, men jeg synes det ser tåpelig ut og trenger ikke argumentere mer for det enn jeg har gjort.

Poenget er at du reduserer spilling til å begrense seg til styremetoden i et tilfelle, mens ellers mener du visst at spilling er mer enn bare å trykke på knapper. Det er dobbeltmoralsk.

Lenke til kommentar
Slik går det når man ikke har flere argumenter. Med dette personangrepet har du herved tapt diskusjonen

Om du vil se på det som å vinne en diskusjon du startet, drev og var eneste som ville ta så gjerne for meg.

Jeg prøvde egentlig bare å forklare hvorfor jeg ikke ville gå inn på en slik diskusjon med deg, som tydeligvis er veldig begesitret for dette spillet, og ut fra hva jeg kan lese andre nintendo produkter.

 

Poenget er at du reduserer spilling til å begrense seg til styremetoden i et tilfelle, mens ellers mener du visst at spilling er mer enn bare å trykke på knapper. Det er dobbeltmoralsk.

Nei, du glemmer det viktigste kriterie i et spill for min del, nemlig utfordringen.

Hvordan styremetoden er er ikke så veldig nøye, så lenge det finnes en viss utfordring i oppgavene du blir gitt.

Slik jeg ser det mangler Wii music akkurat dette elementet.

Lenke til kommentar
Men seriøst Pricks. Skal du kjøpe Wii Music? Siden du støtter det så veldig.

Jeg påpeker bare det ulogiske og dobbeltmoralske i måten man omtaler kontrollmetoder på.

 

 

Om du vil se på det som å vinne en diskusjon du startet, drev og var eneste som ville ta så gjerne for meg.

Jeg har vist at uttalelsen din er hodeløs og ulogisk. Du har dermed feilet i å forsvare uttalelsen din.

 

Jeg prøvde egentlig bare å forklare hvorfor jeg ikke ville gå inn på en slik diskusjon med deg, som tydeligvis er veldig begesitret for dette spillet, og ut fra hva jeg kan lese andre nintendo produkter.

Jeg har ikke prøvd spillet, så jeg vet ikke. Men det er ikke poenget her. Poenget er hvordan din dobbeltmoral manifesterer seg når du påstår at en ting bare er kontrollmetoden, mens noe annet ikke er det.

 

Poenget er at du reduserer spilling til å begrense seg til styremetoden i et tilfelle, mens ellers mener du visst at spilling er mer enn bare å trykke på knapper. Det er dobbeltmoralsk.

Nei, du glemmer det viktigste kriterie i et spill for min del, nemlig utfordringen.

Det er irrelevant for poenget.

 

Hvordan styremetoden er er ikke så veldig nøye, så lenge det finnes en viss utfordring i oppgavene du blir gitt.

Slik jeg ser det mangler Wii music akkurat dette elementet.

Det gjør det like lite til bare å "vifte med".

Lenke til kommentar

Jeg var interessert i Wii Music før E3. Mest pga de klassiske Nintendo-melodiene og at det er et musikkspill som kan spilles uten ekstrautstyr. Hvis Wii Music er så enkelt som det ser ut til å være så har jeg ikke lenger noe lyst på spillet.

Jeg skal selvsagt lese anmeldelsene av spillet, men akkurat nå ser det ut til at jeg får nøye meg med Rock Band og Guitar Hero.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...