Gå til innhold

Trailer: Fallout 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG! ITS THE FAILBOAT!

 

Jeg blir så trist... Dette spillet kommer jeg ikke til å kjøpe.

 

La meg si følgende: Jeg er JÆVLIG glad for at det er Blizzard som utvikler Diablo 3, og ikke noe kompani med en "chip on its shoulder" som skal gjenoppfinne hjulet hver jævla gang med kun et formål for øyet: "Make money!". Dette er jo en pissestråle i øyet på fansen fra 1'ern og 2'ern og en utilslørt råflørt med fjortis-konsollkidsa som aldri har hørt om Fallout før.

 

Bethesda: Takk skal dere fan meg ha!

Endret av Ripsta
Lenke til kommentar

hehe det er så gøy å se på fanboisene grine :p

Eg kan derimot nesten ikke vente på dette spillet :D :D

Har spillt gjennom alle de andre versjonene bortsett fra det på PS2.

De er noe av det beste som har vært på markede av rpg, men ikke like gode som Planscape Torment.

HUsker forsatt at meg og en kamerat plugga opp maksinene våres ved siden av vedandre, og spillte gjennom nr 1 og 2. hadde konkuranse om hvem som kunne gjøre det best hehe. Nesten som å coope hehehe.

 

Uansett, gleder meg noe syyykt

 

Edit: eg er vel litt fanboi eg også :p

Endret av j0llenor
Lenke til kommentar
hehe det er så gøy å se på fanboisene grine[/quote

 

Synes det utrykket blir kraftig utvannet nå, etter min mening er dette et negativt ord som går på at man ser seg blind på at et produkt er best uansett samt prøver å prakke denne ideen på alle. At man er fan av et spill og ikke ønsker det skal bli noe annet\gå bort fra sin nisje har i mine øyne ikke noe med dette utrykket å gjøre i det hele tatt. Det rette blir at du synes det er gøy å lese om Fans av Faluout nisjen som er skuffet over det de ser, jeg kan ikke se noe morsomt i det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det som gjør meg sur er at spillet ligner mer på Oblivion en det jeg hadde trodd det skulle.

 

Fast travel? COME ON.

 

Det er som om de bare har gitt faen og omgjort sverd modellene til gæver og bare gitt faen i hele spillet. Skulle ikke forundre meg om at verden er formet akuratt som Oblivion bare med andre teksturer.

 

 

 

De sier at de er "die hard fans" av serien, da håper jeg at de ser at de har ødelagt serien for mange spillere og selger lisensen til black isle.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Minner mer om Stalker 2 en falllout 3

 

Synes det er prikk likt fallout 3 jeg.... ;)

 

Fra spøk til alvor, synes det likner greit på fallout 1 og 2. Virker som om de har klart humoren, settingen er lik. I det store og det hele så er det bare synsvinkelen som har endret seg. Selvsagt er det store spillendringer som følge av det, men høyst sannsynligvis så er det dette, eller ingenting. Tviler sterkt på at om Fallout 3 aldri kom fra Bathesda så ville vi fått en "hi res" utgave av fallout 2 fra en annen utvikler. Og takk for det.

 

Og til en viss annen person, hvis "fast travel" virkelig er så forbanna ille (noe det ikke er, hvorfor i pokker skal en måtte gå i en halvtime for å komme en plass?) så ikke bruk det. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor en slik funskjon kan gjøre et spill værre. Det blir som å si at 4 bløtkaker og 1 sjokoladekake er verre enn 4 bløtkaker. NEI, bare ikke spis sjokoladekaken din fjomp.

Endret av Book
Lenke til kommentar

Tja, poenget mitt er mer at jeg likte det slik det er(går fint an å lage bedre grafikk og andre settinger med spille stilen og synsvinklen fra forgjengerne). De greide fint å voldta den fine rpg stilen de haddet med Oblivion i forhold til Morrowind. Frykter at de gjør det samme med Fallout, anmeldere skryter det opp i skyene pga de er blendet av flott grafikk men dårlig dybde skinner mellom for hardcore gamere og det klarer ikke få samme kult status som forgjengerne. Det lukter litt slik for min del, men for all der jeg gir det såklart en sjangs.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Tja, poenget mitt er mer at jeg likte det slik det er(går fint an å lage bedre grafikk og andre settinger med spille stilen og synsvinklen fra forgjengerne). De greide fint å voldta den fine rpg stilen de haddet med Oblivion i forhold til Morrowind. Frykter at de gjør det samme med Fallout, anmeldere skryter det opp i skyene pga de er blendet av flott grafikk men dårlig dybde skinner mellom for hardcore gamere og det klarer ikke få samme kult status som forgjengerne. Det lukter litt slik for min del, men for all der jeg gir det såklart en sjangs.

 

Skal ikke komme her og si at Oblivion var bedre enn Morrowind, men strengt tatt, de er ikke de første utviklerene som har laga et 4. spill som falmet litt i forhold til sine forgjengere. Tror de lærte en del av Oblivion ettersom det var en ganske bred konsensus over hvilke problemer det spillet hadde (og da snakker jeg ikke om fast travel).

 

Videre, det er ingen (rettere, det burde ikke være noen) som trodde Fallout 3 ville ende opp med samme kultstatus. Slikt skjer ikke. Når du i begynnelsen også sier "jeg likte det slik det er" så tror jeg du er sterkt farget av nostalgi og/eller litt konservativ. Vi liker alle det slik det en gang var, men ting endrer seg. Som jeg allerede har sagt, du ville aldri fått et "Fallout 2 HD" - som det er ganske klart hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

nææ spiller spill som silent storm og x-com med stor glede enda, altfor mange spill som fokuserer kun på grafikk som igjen ender med at alfor mange spill er ganske like etter min mening. Går ikke helt ubemerket at det nå lages spill til massene mens det i mye større grad ble laget til gamere tidligere. Greia til syvendet å sist er at jeg håper vi bare ikke får en ny grafikk orgie uten innhold og god utfordring.

 

Silent Storm

 

X-Com

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...