Gå til innhold

Too Human demo ute nå


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Gorthaur, routerene til Nextgentel er av virkelig bedriten/varierende kvalitet.

En ting du dog kan prøve - litt avhengig av hva feilen består i - er å sette hostname på Xboxen. Dette gjøres under Networking på systembladet, husker dog ikke helt hvor.

 

Ellers vil jeg også høre om folks inntrykk av spillet, jeg frykter at spillet er rimelig dårlig.

Lenke til kommentar
Gorthaur, routerene til Nextgentel er av virkelig bedriten/varierende kvalitet.

En ting du dog kan prøve - litt avhengig av hva feilen består i - er å sette hostname på Xboxen. Dette gjøres under Networking på systembladet, husker dog ikke helt hvor.

 

Ellers vil jeg også høre om folks inntrykk av spillet, jeg frykter at spillet er rimelig dårlig.

 

Hjertelig for input! Skal sjekke dette så fort jeg kommer hjem.

Om tipset ditt løser dette, etter flere telefoner til MS og NGT, så sier det nok om supportnivået til begge selskapene.

Lenke til kommentar

Jeg likte det meste, bortsett fra en uvant kameravinkel, kanskje jeg venner meg til det.

 

Ellers var det digg med skytevåpen og sverd samtidig, likte ikke helt hvordan man styrte slagvåpen, jeg klarte ikke å lage noen komboer i det heletatt, samt at jeg slo fiendene opp i luften 80% av de gangene jeg måtte ty til sverd.

 

Tips til slagvåpenbruk, hvordan styre dem skikkelig?

Lenke til kommentar

Spilte meg nettopp igjennom demoen.

 

+Virker som en spennende historie, hopping i tid og mellom to verdener etc.

+Bra musikk

+Får litt Diablo-hack'n'slash følelsen. Noe jeg digger :)

 

-Går ikke akkurat glatt dette, mye hakk og en salig røre av moderne og litt utdatert grafikk (sikkert pga den lange utviklingstiden) Regner med dette er fikset i butikkversjonen.

-Etter spill som God of War bør ikke kampsystemet være så rotete og uoversiktlig som dette. Samme gjelder oppgraderingssystemet som virket som ett langt gjesp.

-Hvordan i heite hoppsasa kan man lage ett så rævva kamerasystem i 2008?

 

Ser jo ut som jeg hata spillet, men det gjorde jeg ikke i det hele tatt. Til tross for store feil har det ett touch av jegvetikkehva som gir meg lyst til å spille videre. Forrige spillet til Silicon Knights var jo Eternal Darkness, og det er ett av mine favorittspill gjennom tidene. Vet de har det i seg å lage ett knallspill, så jeg tror jeg plukker opp dette når det faller i pris. Lovende, men ikke verdt 5 lapper.

Lenke til kommentar

Er litt i samme sporet som ostesaks etter å ha prøvd demoen.

Absolutt et spill jeg vil kjøpe, men jeg vet ikke om det vil bli spilt lenge.

 

Må vel nevne noen positive og negative sider?

Kan jo starte med å si at musikken og følelsen i spillet er fantastisk. Lyden generelt er veldig godt, og med litt surround magi så føles det godt. Gleder meg også til og spille som berserker. Den klassen man fikk spille som i demoen, Champion, er ikke helt meg. Jeg vil brase inn og hakke ned alt!

 

Ansikts animasjonene i filmene derimot er helt forferdelige. Er jo såvidt jeg skjønner at de faktisk sier noe. Men cutscenene ellers er ganske gode, men viser ikke noen spesiell engasjerende dialog.

 

Historien virker ikke helt solid. Det er noen guder, og det er noen mennesker. Jaha. Hvem er fienden og hvem er egentlig du? Dette med å hoppe frem og tilbake mellom en slags skogsverden og en "mekanisk" verden stiller jeg meg også kritisk til. Virker ikke som at det er så moro i lengden.

 

Grafikken i spillet er fin. Ikke nydelig, men fin. Den fungerer godt og gir et stemningsbilde som mange andre spill viser total mangel på. Noen sier de opplever hakking osv, men jeg la bare merke til dette en enkelt gang, og det var i den første cutscenen.

 

Alt i alt fikk jeg en slags Diablo følelse, og det er en steike flott følelse å få!

Hadde det ikke vært for menyene og det man gjør i dem, eller rettere sagt, hvordan i huleste gjør man det? Iallefall. Menyene er forferedlige. De er trege, og like uoversiktlige som et kart over en maurtue.

 

Definitivt et kjøp, men jeg vet som sagt ikke hvor lang tid det vil ta før det ligger i hylla permanent. Sannsynligvis er en gjennomspilling eller to nok for meg.

Min mening: 7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...