Gå til innhold

Too Human demo ute nå


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, ikkje så lenge til altså :)
Ein liten månad så sitt me med Too Human. Eg gledar meg stort!

 

 

Prøvd med ein kabla kontrollar?

 

har prøvd med play&charge-ledningen kobla til den eine kontrolleren, men funka ikkje. eg bryr meg litt mindre om spelet etter å ha lest denne tråden, men er lit drit dersom det same problemet oppstår på andre spel òg

Er utruleg synd at du 'bryr deg mindre' om spelet etter å ha lese denne tråden. Eg oppmodar deg til å få ordna boksen din, for å såfall teste spelet. Dersom du opphaveleg hadde ei positiv instilling til spelet, er jo moglegheita der for at du ikkje vert skuffa.
Lenke til kommentar

Er en liten preview ute på IGN som tar for seg karakterutviklingen til Baldr, ikke så mye nytt men det høres bra ut. Link

 

Blir egentlig bare mer gira på dette spillet, synd det kommer i slutten av august, det vil si etter semesterstart. Får håpe på regn i Bergen så har man en unnskyldning for å sitte inne, er jo ikke akkurat urealistisk det heller ;)

 

Det er virkelig et spennende potensiale i å basere trilogien på norrøn mytologi. Jeg hadde glemt mye av mytologien så jeg tok en titt på wikipedia, er veldig spent på hvordan de bruker de forskjellige gudene og historiene deres. I og med at Baldr blir drept av Loke kan jeg se for meg at man kanskje blir sendt til dødsriket i 2eren og må kjempe seg ut derfra for så å delta i Ragnarok i det siste spillet. Hehe, får vel vente å se :p

 

Hvis du husker like lite fra norsktimene som jeg kan du lese litt om norrøn mytologi på wikipedia.

Lenke til kommentar

Dette var døve saker. Ble litt interessert i opplegget av å se filmer, men dette ble fort drept av demoen.

 

Det var primært kameraet som ødela det for meg. I tillegg ble jeg ikke helt revet med av kamp-systemet. Slo av før jeg ble ferdig, og så helle nyhetene til Nyhetskanalen for tredje gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Spillet er perfekt for xbox 360 og kjører veldig smooth. Dessuten basert på våre egne mytologiske figurer.

 

grafikken er ikke langt unna Mass Effect, se nøye på detaljene, de er imponerende gode for et spill som ikke har noen forgjenger.

 

Demoen fungerer som en drømm.... Grafikkmotoren er riktig og det er ganske avhengighetskapende.

 

Dette liker jeg ikke: For dårlig kamera føring ødelegger litt av moroa... plutselig kan man bli drept av en fiende man ikke kan se... som kan stå rett bak en selv

 

Langt ifra ett diablo spill.. DETTE er myttologisk ikke Djevelskap:)

 

Å sammenligne to forskjellige spill blir for dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Er en liten preview ute på IGN som tar for seg karakterutviklingen til Baldr, ikke så mye nytt men det høres bra ut. Link

 

Blir egentlig bare mer gira på dette spillet, synd det kommer i slutten av august, det vil si etter semesterstart. Får håpe på regn i Bergen så har man en unnskyldning for å sitte inne, er jo ikke akkurat urealistisk det heller ;)

 

Det er virkelig et spennende potensiale i å basere trilogien på norrøn mytologi. Jeg hadde glemt mye av mytologien så jeg tok en titt på wikipedia, er veldig spent på hvordan de bruker de forskjellige gudene og historiene deres. I og med at Baldr blir drept av Loke kan jeg se for meg at man kanskje blir sendt til dødsriket i 2eren og må kjempe seg ut derfra for så å delta i Ragnarok i det siste spillet. Hehe, får vel vente å se :p

 

Hvis du husker like lite fra norsktimene som jeg kan du lese litt om norrøn mytologi på wikipedia.

 

Aha du følger ikke veldig mye med når du spiller?

 

Menneskene gudene hjelper i spillet har høy teknologi det har gudene også... så det vil si at dette foregår ett sted inne i fremmtiden.

Så derfor har ikke spillet noe med den virkelige historien i mytologien å gjøre... dette er vilt.

Lenke til kommentar
er det bare champion man kan spille som i demoen? har ikkje prøvd om noen andre funker.

Kan spille som alle, men du må stille om datoen på xboxen til en gang i 2009 for å få to classer til. De to siste får du ved å tryke D-pad opp og så noe sånt, som jeg ikke husker.

 

Aha du følger ikke veldig mye med når du spiller?

 

Menneskene gudene hjelper i spillet har høy teknologi det har gudene også... så det vil si at dette foregår ett sted inne i fremmtiden.

Så derfor har ikke spillet noe med den virkelige historien i mytologien å gjøre... dette er vilt.

Kanskje de tar seg litt artistiske friheter med historien, da.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
...Ifølge gamereleases.net er lanseringsdatoen den 19. august ;)

 

Det kommer 29. august i norge.

 

...De to siste får du ved å tryke D-pad opp og så noe sånt, som jeg ikke husker.

 

Du velger en karakter som er låst. Når du da bytter til en som er åpen endrer "låst knappen" seg til "åpen knapp". Dette skjer noen tiendels sec. FØR spillet faktisk har klart å bytte karakter. Trikset er da å trykke høyre/venstre og trykke "A" like etterpå :thumbup: (For å bytte år må du koble fra Live)

 

Jeg syns spillet er DRIT KULT! Har sikkert gått gjennom demoen like mange ganger som alle her på forumet tilsammen tenker jeg :p Berserker slår alt og alle. Går så super fort å sloss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...