Gå til innhold

Too Human demo ute nå


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hæ kan man faktisk spille de andre folka i demoen og? trodde det var kødd eg :p

må man skifte år?

 

Ja. Må sig'ne ut fra Live for å bytte år også kan du lese det jeg skrev:

Du velger en karakter som er låst. Når du da bytter til en som er åpen endrer "låst knappen" seg til "åpen knapp". Dette skjer noen tiendels sec. FØR spillet faktisk har klart å bytte karakter. Trikset er da å trykke høyre/venstre og trykke "A" like etterpå thumbup.gif (For å bytte år må du koble fra Live)

eller se

. Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar
Er en liten preview ute på IGN som tar for seg karakterutviklingen til Baldr, ikke så mye nytt men det høres bra ut. Link

 

Blir egentlig bare mer gira på dette spillet, synd det kommer i slutten av august, det vil si etter semesterstart. Får håpe på regn i Bergen så har man en unnskyldning for å sitte inne, er jo ikke akkurat urealistisk det heller ;)

 

Det er virkelig et spennende potensiale i å basere trilogien på norrøn mytologi. Jeg hadde glemt mye av mytologien så jeg tok en titt på wikipedia, er veldig spent på hvordan de bruker de forskjellige gudene og historiene deres. I og med at Baldr blir drept av Loke kan jeg se for meg at man kanskje blir sendt til dødsriket i 2eren og må kjempe seg ut derfra for så å delta i Ragnarok i det siste spillet. Hehe, får vel vente å se :p

 

Hvis du husker like lite fra norsktimene som jeg kan du lese litt om norrøn mytologi på wikipedia.

 

Aha du følger ikke veldig mye med når du spiller?

 

Menneskene gudene hjelper i spillet har høy teknologi det har gudene også... så det vil si at dette foregår ett sted inne i fremmtiden.

Så derfor har ikke spillet noe med den virkelige historien i mytologien å gjøre... dette er vilt.

 

Hehe, er du seriøs? Ja, det er satt i en fiktiv fremtid (eller muligens fortid), og det er jo selvfølgelig ikke en blåkopi av de gamle norønne historiene (som det er mange forskjellige av). Jeg sa jo vitterlig i posten av det er basert på norrøn mytologi, altså de bruker deler av de opprinnelige historiene men har sin egen vri på det. Hvis du trodde jeg mente noe annet tror jeg det er du som "ikke følger veldig mye med" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...