Gå til innhold

Jackass:The Movie


gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmen skulle jo komme på kino 9.januar.. sist jeg sjekket så er vi snart i april.. MAO, så har nok de utrolig stilige "vil ikke høre, se eller snakke om volds filmer -spill og lignende fordi jeg er så skrudd" - folka klart å overtale noen i høyere kretser til å ikke vise filmen.

 

Kan jo hende jeg er helt på jordet og filmen kommer snart..

 

 

God lørdag og schåååålll.

Lenke til kommentar

Uh, følger ingen med? ;)

Det har da vært mye snakk om den i Norge i det siste, den kom på kino på fredag. Fikk terningkast 1 i VG, 3 i God Kveld Norge og 5 hos Sone2.

 

MAO, så har nok de utrolig stilige "vil ikke høre, se eller snakke om volds filmer -spill og lignende fordi jeg er så skrudd" - folka klart å overtale noen i høyere kretser til å ikke vise filmen.

Herregud, Jackass er da ingen voldsfilm, og det er vel ingen som tror heller. Den er faktisk tillatt for alle å se, det er ingen aldersgrense.

Lenke til kommentar
Jeg har lastet den ned! Den var konge!

Jeg tror ikke den kommer ut på kino, men den kommer rett ut på DVD og VHS! :woot:

 

Da tror du feil. Den har vært på kino i USA lenge og hadde nylig premiere i Norge

 

Ikke bry deg om ham... Han går i klassen min, og er like dum som en pappeske.... Han lasta ned CAM'en... Hoho. Uansett, han har heller ikke sett den :p

Lenke til kommentar
Jeg har lastet den ned! Den var konge!

Jeg tror ikke den kommer ut på kino, men den kommer rett ut på DVD og VHS! :woot:

 

Da tror du feil. Den har vært på kino i USA lenge og hadde nylig premiere i Norge

 

Ikke bry deg om ham... Han går i klassen min, og er like dum som en pappeske.... Han lasta ned CAM'en... Hoho. Uansett, han har heller ikke sett den :p

 

Når ble jeg like dum som en pappeske. Uannsett jeg hørte at noen sa at den ikke hørte hjemme på kino. Jeg må ha misforstott. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...