Gå til innhold

Det beste tastaturet - Og den beste datamusen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en ganske crappy datamus. Det er en Microsoft Notebook Optical Mouse 3000. Den er perfekt for deg som vil ha musearm!

 

Nå har jeg aldri brukt akkurat denne musa, men generelt sett er notebook mus (som regel endel mindre enn vanlig mus) bedre enn vanlig mus mot musearm. Dette fordi en mindre mus gir mindre bøy på håndleddet en vanlige, større mus.

Lenke til kommentar

Jeg bruker også Keytronic KT1000 og Logitech MX518 hjemme.

 

Jeg har en kontorjobb og bruker PC hele dagen. De siste par årene har jeg forsøkt 6-7 forskjellige tastatur på jobb, men blir aldri fornøyd. Finnes det noe sted man kan kjøpe Keytronic med norsk layout nå for tiden? Har lett og lett uten resultat..

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med min Copperhead som jeg har hatt et par år, men i dag begynte den å svikte, må legge kabelen på en helt bestemt måte for at den skal funke. Blir nok ny i løpet av uka, spørsmålet er bare om man kanskje skulle prøvd noe nytt, eneste problemet er at jeg hater å kjøpe mus over nett, får jo ikke følelsen av om den vil funke bra over lengre tid før man kjøper!

Lenke til kommentar
Veldig fornøyd med min Copperhead som jeg har hatt et par år, men i dag begynte den å svikte, må legge kabelen på en helt bestemt måte for at den skal funke. Blir nok ny i løpet av uka, spørsmålet er bare om man kanskje skulle prøvd noe nytt, eneste problemet er at jeg hater å kjøpe mus over nett, får jo ikke følelsen av om den vil funke bra over lengre tid før man kjøper!

 

Du kan jo eventuelt stikke innom en butikk som har en del utvalg av datamuser,

og så kjøpe den musa du likte best over nettet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...