Gå til innhold

Det beste tastaturet - Og den beste datamusen


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt en stund på å åpne en post her på hardware om de beste tastaturene. Jeg tenkte nå når jeg åpner denne posten kan folk komme inn og skrive litt om hvilket tastatur de synes er best. Evt. legge til noen bilder, linker og/eller tester. Jeg for min del synes dette apple tastaturet er det beste jeg har prøvd. Enten trådløs eller med kabel. Hva synes dere?

 

wired_1_20070813.jpg

 

EDIT: Nå også den beste datamusen!

Endret av Munty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

apple tastaturet er EPIC FAIL.

 

Logitech Wave, mus og tastaturet! (den nye versjonen av musa)

 

(jeg kommer aldri til å skifte... faktisk burde jeg frese til butikken og hamstre dette tastaturet i _tilfelle_ dette på en eller annen måte blir ødelagt. Blir er krav fra meg til fremtidig arbeidsgiver at dette tastaturet er det jeg skal bruke :p).

 

jeg koder mye

Lenke til kommentar

Sitter selv med Dell RT7D20, hatt den i 6 år og kommer til å ha den i 6 år til så lenge den holder seg i live.. Prøvd flere andre tastaturer, men enten ødelegger alt dette dill-dallet de slenger på eller så er utformingen av tastaturet noe jeg ikke har likt :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Mist Oghama er imo det beste jeg vet, har prøvd rundt 20 forskjellige tror jeg. Det er et stilrent tastatur med knapper som minner om en bærbar. Eneste minuset er for liten shift tast, en større delete tast hadde heller ikke gjort noe, savner også volumknapper (men dette er som regel bugga uansett), selv om jeg finner alle de negative tingene med tastaturet så syntes jeg det er det ultimate :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd over lang tid:

 

-logitech Elite keyboard (god gammel traver, plastikkfølelse og slarkete etter lang tids bruk)

 

-Saitek Eclipse (taster sluttet å fungere, lakk skrellet av etter kort tid, seig respons i taster)

 

-Hiper special edition (taster altfor tett på hverandre, dårlig ergonomi, utilgjengelige nedfelte mediaknapper)

 

Jeg har nå Logitech wave, og det er det desidert beste jeg har prøvd.

 

Relativt kompakt i forhold til saitek og andre logitech-tastatur. Deilig gummibeskyttelse for håndledd, fin plassering av taster og god respons. Synes det er litt i overkant mange mediataster, men ikke på langt nær så flashy som diverse andre.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...