gorane Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hei! Jeg sitter på en bærbar PC som er låst, dvs jeg ikke kan installere noe som helst. Det er en jobb-PC, og kan ikke oppdatere grafikkortet engang Det jeg da lurer på, er om det finnes noen spill som man ikke trenger å installere noe, kjøre det rett fra exe-filen feks? Eller for å vri litt på problemstillingen, finnes det et BRA gratis nettspill der man slipper å installere noe, eventyr/strategi..
Freak627 Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 www.travian.co.uk Les "manual" så finner du fort ut hva det er
The Ghost Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Travian er noe av det værste som finnes, da er selv Runescape bedre ! Men du kna spille spill som du har installert på hjemme PC'n din over nettverk på laptopen
gorane Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 Det travian-spillet så litt kult ut da.. Litt Settlers-aktig kanskje? brettspillet altså...
gorane Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Skrevet 17. juli 2008 Det travian-greiene var ikke noe for meg, men konseptet virket greit nok.. Finnes det andre slike spill der ute?
Evo94 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 wwww.tribalwars.no e ganske bra og bitefight , ikaria,.no e ganske bra ,men du blir fort lei av dei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå