Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan man sender ut en sms til flere kontakter en bare en om gangen ?

 

Er bare å skrive inn flere kontakter det, evnt flere telefonnummer adskilt av semikolon, ;.

 

Batteritid 4 timer?! Wow, det må jo være noe galt. Var den 100% oppladet på forhånd, har du lukket alle programmer som kjører i bakgrunnen, så du er sikker på at ikke TomTom eller lignende ligger og sluker batteri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan man sender ut en sms til flere kontakter en bare en om gangen ?

 

Er bare å skrive inn flere kontakter det, evnt flere telefonnummer adskilt av semikolon, ;.

 

Batteritid 4 timer?! Wow, det må jo være noe galt. Var den 100% oppladet på forhånd, har du lukket alle programmer som kjører i bakgrunnen, så du er sikker på at ikke TomTom eller lignende ligger og sluker batteri?

 

Jepp den var fullt oppladet i morrest. Tok den ut av lader en gang på nattmorgene, da alarmen begynte å gå.

 

La inn 1,93 i går, og har knapt nok installert noen programmer etter det. Har ikke tomtom foreløpig. Har sjekket etter programmer, og s2p lå i bakgrunnen et par timer, riktignok uten å spille musikk.

 

har slått av 3G, wifi, og alle andre forbindelser (så vidt jeg kan skjønne). Bruker den autolock-greia slik at skjermen går i svart. Kan ikke fatte og begripe hva dette skyldes.

 

Som sagt fra i underkant av 90% til i underkant av 50% på 30 min mp3!!

 

edit: batteriet var like dårlig før jeg la inn 1,93. Må lades MINST 2 ganger pr dag, mye mer hvis jeg har planer om å bruke den til samtaler...

Endret av starks
Lenke til kommentar
Faen og! Noe har skjedd med magneten som holder stylusen på plass! Nå må jeg dytte den inn for at den skal sitte, og å få den ut kan være vanskelig til tider, akkurat som om den sitter fast!!! Hva kan være årsaken?? Hvordan skal magneten inni sitte??

Magneten sitter i stylusen, prøv den andre som fulgte med. Mulig du har avmagnetisert den?

evt. kan det jo hende at det har skjedd noe med metallbiten (eller hva det er) i telefonen. Ta av bakdekslet, så ser du lettere hva det kan være.

Lenke til kommentar
Faen og! Noe har skjedd med magneten som holder stylusen på plass! Nå må jeg dytte den inn for at den skal sitte, og å få den ut kan være vanskelig til tider, akkurat som om den sitter fast!!! Hva kan være årsaken?? Hvordan skal magneten inni sitte??

 

Hadde samme problem selv, tok til slutt å limte fast magneten slik at den sitter. Var ikke jeg som gjorde det selv, men regner med du finner ut hvilken posisjon som passer best.

Lenke til kommentar

Har sendt forespørsel til komplett om retur av varen nå. Har gått 15 dager siden kjøp da, så tviler egentlig på at det lar seg gjøre :/

 

Får bare vente og se.

 

Touch Diamond er en fantastisk telefon, men jeg har rett og slett ikke bruk for alle funksjonene. Dermed gir den ikke valuta for pengene for akkurat meg.

Lenke til kommentar

Holder på å bli gal her jeg sitter. Prøver å installere tcpmp gang på gang, både .exe og .cab.

Forskjellige versjoner også, trenger støtte for avi siden jeg gjerne vil se avi filer på mobilen. Det som skjer er at enten får jeg en melding hvor det sier at programmet har crashet og de ber meg sende crash.txt filen til HTC eller så åpner jeg setupen inne på mobilen og opera åpnes men det er bare hvitt. Noen som kan finne en versjon som virker og gitt meg en grundig gjennomgang på hvordan jeg skal komme meg gjennom denne hodebryen og får det til å virke?

 

Tusen takk for all hjelp, vet ikke hva jeg gjør feil og noen tips hadde vært glimrende.

Lenke til kommentar
edit: batteriet var like dårlig før jeg la inn 1,93. Må lades MINST 2 ganger pr dag, mye mer hvis jeg har planer om å bruke den til samtaler...

 

synest batteritiden er til å leve med jeg.. Har vært koblet på edge i 9,5time nå.. har ringt 10-14 samtaler i dag som har vart over 1 time sammenlagt.. I tillegg har jeg brukt mye kalender, notat og oppgavefunksjon.

 

Batteriet er nå på 5 streker ~50%

 

du får bestille batteriet på 1350mah når det kommer i butikken..

Lenke til kommentar
HTC - Feilmelding når jeg skal sende sms/mms.

 

Når jeg skal sende sms/mms (ikke som svar), får jeg følgende feilmelding:

 

"Kan ikke gjenkjenne en eller flere mottakere, eller adressen er ugyldig. Vil du sende meldingen likevel?"

 

Dette skjer uansett om jeg selv legger inn nummeret eller bruker kontaklisten. Veldig, veldig frustrerende! :mad:

 

Noen som vet hvordan jeg kan få slutt på dette? Jeg aner ikke hva som har forårsaket dette tullet.

 

\b

 

 

Har det samme problemet selv.. fikk det etter at jeg på en eller annen måte klarte å kopiere alle kontaktene mine fra msn-lista mi til kontakter, etter å slettet disse har feilmeldingen kommet opp hver eneste gang jeg har sendt en melding.. veldig irriterende ja...

 

Men det ser ikke ut til at noen vet hva som er galt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...