Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at tråden her begynner å "dø ut!"??

Kun nye WM/Diamond eiere som får svar på sine spørsmål, og disse er gjerne besvart tidligere i tråden..

Har lett litt rundt men.,

Noen som har link til d største dedikerte Diamond forumet?

Tenker da kun Diamond (evt HTC) ikke xda!

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere si at den begynner å dø ut? Er jo fortsatt mye aktivitet her. Greit nok at det er nye Diamond eiere som får svar på sine spørsmål, men slik har den jo alltid vært. Det at det stilles spørsmål som er blitt besvart tidligere er jo uungåelig i en tråd som er på nesten 2000 innlegg.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hvordan kan dere si at den begynner å dø ut? Er jo fortsatt mye aktivitet her. Greit nok at det er nye Diamond eiere som får svar på sine spørsmål, men slik har den jo alltid vært. Det at det stilles spørsmål som er blitt besvart tidligere er jo uungåelig i en tråd som er på nesten 2000 innlegg.

OK, Men VI som ikke er nybegynnere lenger får ikke svar på våre spørsmål, dette kan kanskje tyde på at "ekspertene" også har forlatt tråden her? Hvor får vi da svarene på våre spørsmål??

http://fnatt.no/diamond/forum/ Kunne kanskje vert en løsning PÅ NORSK! hvis forumet der hadde vært mulig å finne for ferske Diamondeiere oa..

Jeg var inne nå , og da var siste innlegg 3 dgr gammelt!

Men tiltaket er jo superbra.

De fleste dedikerte brukere havner vel på dedikerte fora.. og det gjør snart jeg OG!..

Lenke til kommentar

Har en bekjent som har Iphone, og han viste meg et TV-Guide program som han hadde lastet ned. Det viste TV guide oversikt over alle de norske TV-kanalene. Det så veldig kjekt ut, og kunne tenkt meg noe lignende til min Diamond.

 

Har prøvd og søke litt , men har ikke funnet noe relevante programmer. Er det noen som har sett et slikt program til Windows Mobile?

 

-L-

Lenke til kommentar
Har heller ikke fått en eneste ripe i skjermen. Irriterer meg grønn over batteriet, må ha med meg usb kabelen på skolen for å lade.

Batteriet bør jo holde fra natt til natt igjen (lad den på natta). Sikker på at du ikke har ett og annet som stjeler unødvendig strøm? Det være seg kjørende programmer, BT, Wifi osv...?

Jeg lader min annenhver natt, og bruker den normalt mye vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Har en bekjent som har Iphone, og han viste meg et TV-Guide program som han hadde lastet ned. Det viste TV guide oversikt over alle de norske TV-kanalene. Det så veldig kjekt ut, og kunne tenkt meg noe lignende til min Diamond.

 

Har prøvd og søke litt , men har ikke funnet noe relevante programmer. Er det noen som har sett et slikt program til Windows Mobile?

 

-L-

Hei!

Jeg har ikke noe program men bruker en wap-side som jeg synes er grei: http://interaktiv.vg.no/tvmobil/mobil.php - eller du går bare til wap.vg.no og finner link der...Har de aller fleste kanaler...

os:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...