Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget mitt til nå hvertfall. Skifta nesten hele laget siden første gang jeg satte opp. Begynner å bli fornøyd nå egentlig. Krysser fingra for at Modric slår til og at Benjani begynner å score igjen. Liker ikke helt å ikke ha Ronaldo på laget, men får se om han blir i United eller ikke da, er vel dessuten skadet i starten av sesongen uansett. Også litt usikker på Masche, er vel ikke den som sikrer flest poeng selv om han spiller veldig bra. Benken er ikke akkurat den sterkeste da, går i billige folk der.. :hmm:

post-62290-1216062709_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skal lage et lag i løpet av de neste dagene tenker jeg, var godt med en liten stund i fjor, men så datt jeg ut og glemte og oppdatere laget etc. Er glad for at vi bruker Fantasy PL i år da jeg liker det bedre og har ligaer med venner osv. der så det blir lettere å holde laget oppdatert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Etter to(+) timer av denne lørdagskvelden var TomHel's Wankers klare, uten store bokstaver da...

 

Cech

Clichy-Rio-Richards-Evra

Geremi-Fabregas-Alonso-Masche

Tørris-Berba

--------------

Niemi-O'Brian-Reo Coker-Biachi

 

Var innom fire forskjellige variasjoner av denne, men fant ut at jeg starter med sterkt forsvar og dårlig midtbane + brukbare spisser.

 

Berba mot Cruz/Keane - Modric for Alonso. Satser på at Berba går til United og da kan jeg utnytte bugen med 4 Unitedspillere visst jeg skaffer VDS.

Cech-VDS - Da hadde jeg hatt litt for mange på litt for få lag.

Clichy mot Woodgate - Litt mindre Arsenal-spillere.

Ireland-Coker -Storsamler av poeng sist sesong.

Nevland-Bianchi - Viva Norwege.

 

Ellers godt nøgd!

Lykke til any1, nå må jeg rekke over tippeliga manager før midnatt :D

Lenke til kommentar
Berba mot Cruz/Keane - Modric for Alonso. Satser på at Berba går til United og da kan jeg utnytte bugen med 4 Unitedspillere visst jeg skaffer VDS.

 

Den buggen var i crazysoccer ikke i FPL, så du slipper sikker å utnytte den ;)

 

Etter å ha sett kampen til United (pluss de andre treningskampene) i dag så forsvant Adebayor fra laget mitt og inn kom Tevez, han virker så spillesugen at det halve kunne ha vært nok...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Berba mot Cruz/Keane - Modric for Alonso. Satser på at Berba går til United og da kan jeg utnytte bugen med 4 Unitedspillere visst jeg skaffer VDS.

 

Den buggen var i crazysoccer ikke i FPL, så du slipper sikker å utnytte den ;)

 

Etter å ha sett kampen til United (pluss de andre treningskampene) i dag så forsvant Adebayor fra laget mitt og inn kom Tevez, han virker så spillesugen at det halve kunne ha vært nok...

Surt. Tevez må nok inn i min tropp også etter storspill i Solskjaer-kampen. Han løper ned til midtbanen, får ballen og vender opp, før han dribler tre spillere og får en stor sjangse...
Lenke til kommentar
Etter to(+) timer av denne lørdagskvelden var TomHel's Wankers klare, uten store bokstaver da...

 

Cech

Clichy-Rio-Richards-Evra

Geremi-Fabregas-Alonso-Masche

Tørris-Berba

--------------

Niemi-O'Brian-Reo Coker-Biachi

 

Var innom fire forskjellige variasjoner av denne, men fant ut at jeg starter med sterkt forsvar og dårlig midtbane + brukbare spisser.

 

Berba mot Cruz/Keane - Modric for Alonso. Satser på at Berba går til United og da kan jeg utnytte bugen med 4 Unitedspillere visst jeg skaffer VDS.

Cech-VDS - Da hadde jeg hatt litt for mange på litt for få lag.

Clichy mot Woodgate - Litt mindre Arsenal-spillere.

Ireland-Coker -Storsamler av poeng sist sesong.

Nevland-Bianchi - Viva Norwege.

 

Ellers godt nøgd!

Lykke til any1, nå må jeg rekke over tippeliga manager før midnatt :D

Clichy som høyreback?

 

Her er laget mitt:

29xc76q.jpg

 

Gjorde en feil. Sagna -> Clichy. -.-

 

Macherano måtte jeg ta med fordi han var så billig. Men spiller Fabregas og Mache kant på laget mitt?!

 

Bumper spørsmålet til Raste også:

Kan man kjøpe spillere underveis? Eller er det hele laget som man har valgt?
Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Kan man kjøpe spillere underveis? Eller er det hele laget som man har valgt?

Kjøpe og selge underveis i sesongen tenker du på? Så klart. Er som Crazysoccer, bare jævla mye bedre. Man har et fritt bytte hver runde, utover det må man "betale" med 4 poeng tror jeg det er. Altså poeng fra det du har tjent opp for å si det sånn. Man har også en greie som gjør at man kan bytte så mye man vil frem til neste serierunde. Denne har man bare som sagt en av, så kjekt å passe på når man bruker den kanskje.

 

Clichy som høyreback?

Det spiller ikke noen rolle hvilken posisjon du setter spillerne i. En midtbane er en midtbane og en spiss er en spiss, ikke noe mer avansert enn det. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...