Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

64 poeng, med to spillere i morgen. Håper egentlig på å komme over 70 denne runden.

I ren frustrasjon over laget mitt gjorde jeg en helomvending og fikk inn Bosingwa, Anelka og Ronaldo på laget, i tillegg til stjernespillere som Cech, Carragher og Robinho fra før. Det kostet meg 20 poeng, men jeg gir faen. Kommer til å tjene på det i det lange løp. I siste serierunde kommer jeg til å snippe opp førsteplassen her. :p

Er resten av laget ditt bare billige spillere? Seks stjernespillere på et lag er vel ganske dyrt.

Og når er det egentlig best å wild cardet sitt? Har tenkt å bytte 5-6 spillere etter denne runden og har ikke så mye lyst på å tape masse poeng.

79 poeng hittil i runden :D. Arteta og Geovanni spiller i morgen, og jeg får 2 poeng mer pga innbytter som ikke er lagt til.

De siste 4 rundene har jeg gått fra 50. plass til nesten topp 20 :)

EDIT: Om jeg bytter rooney med berba, så får jeg nok penger til å bytte Arteta med Kuyt. Deal or no deal?

Endret av Alastor
75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir.

Hvorfor ikke? Du må bare håpe på mange mål scoret :). Unntatt forsvareren din....

Bytt inn kuyt. Arteta spilte ikke engang i dag.

Nei, han spiller i mårra ;).

79 poeng hittil i runden :D. Arteta og Geovanni spiller i morgen, og jeg får 2 poeng mer pga innbytter som ikke er lagt til.

De siste 4 rundene har jeg gått fra 50. plass til nesten topp 20 :)

EDIT: Om jeg bytter rooney med berba, så får jeg nok penger til å bytte Arteta med Kuyt. Deal or no deal?

Deal!

75 poeng til nå, + 2 poeng for Hughes siden Zaki ikke spilte. Ireland, Richards og Geovanni skal spille i morgen. Desverre skal de spille mot hverandre så den store poengfangsten tror jeg ikke det blir.

Hvorfor ikke? Du må bare håpe på mange mål scoret :). Unntatt forsvareren din....

Jo, men etter den fantastisk bra runden (etter min målestokk) til nå, er jeg vant med at hver spiller tar 5-6 poeng, og det kommer jo ikke til å skje i morgen. Hvis det blir mange mål, går jo Richards på en smell, men det er vel det beste jeg kan håpe på :)

Og Berba mye mer verdt enn Rooney. Spesielt nå som sistnevnte ikke er i samme form som tidligere. Berbatov får som oftest enten mål eller assist, og pådrar seg mye sjeldnere gult kort enn det Rooney gjør.

Endret av D'Amico

Bytt inn kuyt. Arteta spilte ikke engang i dag.

Nei, han spiller i mårra ;).

Haha, lurte meg selv der. Tenkte ikke på arteta faktisk. Mente Zaki. Men det hjelper ikke deg noe :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...