Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil ikke ha sex!


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry for langt innlegg, men håper noen kan gi meg litt råd :p

 

Jeg og gutten har vært av og på i ca 4 mnd, uten å ha vært sammen. Det startet med at jeg rotet med en av hans kamerater 3-4 ganger, noe som såret han veldig, og som fortsatt er noe av grunnen til at han er som han er nå.. :s Jeg fortalte at jeg angret veldig mye på det jeg hadde gjort (les: det var klining, ikke sex!) og at jeg ville satse på han fremover... Jeg har siden sagt unnskyld og uttrykt anger flere ganger, så han forstår at jeg er seriøs om det.

 

Etter hver gang vi har møttes (som oftest på fest o.l.) så har han vært supersjarmerende og så go', og jeg får ingen signaler om at han ikke vil dette her. Så går det 3 dager, og det er som om vi aldri har møttes! Ingen meldinger, ingen tlf, nada. Så jeg tenkte meg at grunnen til at han trekker seg tilbake er vel fordi han ikke vil bli såret på nytt, noe som faktisk stemte, siden jeg spurte han om hva som var grunnen til avvisningen hans.

 

Så her om dagen hadde vi sex. Jeg inviterte ham hjem til meg, med klare intensjoner om hva som kom til å skje litt utpå kvelden. Jeg hadde på forhånd fortalt ham at dette var helt forpliktelsesfritt. Det var superkoselig hele greia :love: Han behandla meg som om jeg skulle vært kjæresten hans(!), koste og kysset meg hele tiden. Jeg har aldri opplevd han sånn! Han ga meg masse komplimenter :) Så møttes vi ute på fest den neste dagen hvor han trakk meg inntil seg, vi kysset og jeg fikk klare signaler om at han ville ha meg (ikke bare seksuelt, men også på andre måter).

 

Så igjen, snakker vi ikke sammen på en liten stund. Jeg sender ham melding etter tre dager hvor jeg sier jeg vil ha sex med han, men han kommer ikke. Senest igår sendte jeg en melding om hvor mye jeg ønsket å gi han en saftig blowjob, men han kunne ikke komme.. Det er alltid jeg som sender melding først.

 

Nå skal det faktisk sies at når vi prater sammen på tlf er han ikke spesielt avvisende og han har fortalt meg flere ganger at han faktisk er ganske opptatt (12 timers vakter på jobben, mye med venner osv). Men altså, hvem i helvete sier nei til forpliktelsesfri sex?

 

LOL; er du sikker på at han vet han er kjæresten din:P ?

Jeg hadde gitt hva som helst for en jente som deg, virker ikke som han setter pris på det.

Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER

Hei alle sammen!

 

Takk for alle tips og råd, men vi har snakket sammen om han sa han rett og slett ikke ville involvere seg noe emosjonelt med meg. At vi heller bare skulle henge sammen og ha det det kos en gang i blant, for etter all den historien vi har sammen er det jo ikke bare-bare å bli kjærester.. Ble jo litt skuffa til å begynne med, men etterhvert innså jeg at det er vel til det beste.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

OKEI HER IS THA ANSWERZ

 

 

Den kvelden har var "veldig søt og koselig" var han antageligvis meget kåt , eller meget full, helt en blanding av begge.

 

Når han ble edru igjen innså han hvor dum han hadde vært, og at han ikke liker deg eller trenger deg på noen som helst slags måte.

 

Han har sikkert innsett at han kan få bedre enn deg

 

:)

 

 

 

Åh faen.. det ordna seg...Jeg mener JAAAY! Bra for dere ! :)

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Men du, kanskje du kan ha gitt ham feile signaler...noe som han tolker at du er kun ute etter sex med ham, mens han ikke er ute etter bare sex?

Det var det første jeg også tenkte

Det har vært en gjenganger gjennom hele tråden. Hun er bare etter ute sex, punktum, og han setter seg bakpå og er tvilende. Forstår ham godt, jeg.

 

Var derfor jeg gratulerte henne med fuckbuddien - for mer kan det ikke bli.

Lenke til kommentar
Men du, kanskje du kan ha gitt ham feile signaler...noe som han tolker at du er kun ute etter sex med ham, mens han ikke er ute etter bare sex?

Det var det første jeg også tenkte

Det har vært en gjenganger gjennom hele tråden. Hun er bare etter ute sex, punktum, og han setter seg bakpå og er tvilende. Forstår ham godt, jeg.

 

Var derfor jeg gratulerte henne med fuckbuddien - for mer kan det ikke bli.

Men det er nettopp det egentlig, for MER blir det, bare et spørsmål om tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...