Gå til innhold

Tapt anrop fra et noe spesielt nr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor henter PC-en nummeret ifra? Telefonkatalogen?

 

Hvilken operatør har folket? Jeg har Onecall.

 

Telenor her

 

Telenor her også, det virker tydelig at den bare ringer i stigende nr rekkefølge. nummerne er nok ikke hentet fra noe liste. Andre på jobben her har dog ikke fått noe oppringning og han ene har nr som begynner på 995 samt telenor.

Endret av Insomnis
Lenke til kommentar

Litt offtopic, men de to siste dagene (ja, på natterstid!!) tikker det inn smsmeldinger til meg fra avsender "Test141" og det eneste som står i meldingen er "Test 560".

 

Og jeg er usikker på om jeg har blitt trukket noen penger, da meldingen ikke kommer fra noe telefonnummer. (Vet at de med gateway kan bruke hva som helst som avsender). Har noen fått den samme meldingen? Og ja, mobilnummeret mitt begynner på 997, derfor jeg stusser litt..

Lenke til kommentar

dette er riktig. det koster 37,50,- pr.minutt og ringe tilbake. dette er satelitt-telefon og alle teleoperatører arbeider nå med å bli kvitt dette.

 

ring din teleoperatør og angi dato og klokkeslett for oppringningen.

 

Det vil hjelpe oss stort.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Oppringt fra +2347087320030 Nigeria ca. klokken 21:10. Hello. Who is this. Free. Who is this, Who is this , ble sagt. jeg svarte bare Hallo siden jeg ikke så nummeret som ringte, før etterpå. La på etter ca. 10 sekunder. Er det fare for å bli svindlet om man ikke ringte opp igjen til nummeret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...