Gå til innhold

Brus som skulle ha blitt solgt i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finnes det ikke fanta med smak av grønt eple?

De hadde den iallefall her for ca. 3 år siden. Savner den veldig mye. Den var kjempegod! :D

Skrevet
Mountain Dew er jo kjempegodt! :D Bare synd man må reise helt til Finland (nærmest) for å kjøpe det :(

Reise til Finland for å kjøpe det? Bor du i Kirkenes elns? :p

Seriøst, jeg har sett det mange steder. Er en del butikker i Oslo som selger det. ;)

Skrevet
Mountain Dew er jo kjempegodt! :D Bare synd man må reise helt til Finland (nærmest) for å kjøpe det :(

Reise til Finland for å kjøpe det? Bor du i Kirkenes elns? :p

Seriøst, jeg har sett det mange steder. Er en del butikker i Oslo som selger det. ;)

Nei. Ikke Kirkenes. Det finnes flere plasser i Finnmark som er nært Finland vet du ;).

Oslo blir nok litt i det lengste laget å reise for å kjøpe Mountain Dew :p

Skrevet

Visste ikke at du bodde i Finnmark, men antok det ettersom Finland var nærmeste stedet å få tak i MD på. :p

Siden du bor så langt nord, er det vel kortere vei til Finland, ja. :w00t:

Skrevet
Er Fanta lemon ute av produskjson her i Norge? lenge siden eg har sett den nå, savner den :(

Støtter den. Fanta Lemon var en av de få sitronbrusene som faktisk smakte sitron, og ikke bare sukkervann.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Synd de ikke har den pærebrusen son de har Sverige samt de leskedrikkene med fruktsmak (husker ikke hva de heter)

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Ikke Kjeft , dette er svenske 0,5 liters plastflasker......

Skrevet
Synd de ikke har den pærebrusen son de har Sverige samt de leskedrikkene med fruktsmak (husker ikke hva de heter)

sockerdricka.png

Denne?

Skrevet

Hvis det er pærebrus du mener, så ja, det har vi da.

Jeg lurer på om den brusen jeg prøvde som smakte banansplitt blir solgt norge..

Skrevet

Er det plasser ein kan bestille brus online i store 10 pack bokser? eller større? som er billigare enn i butikkane?

Skrevet

Det er mye grønn pærebus i Norge. Oska Sylte og Brænne er et par merker fra Møre og Romsdal, og er det ikke noe som heter Pandabrus? Finnes kanskje ikke lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...