Gå til innhold

Cod 4: Collectors edition (TBC1) - 54 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg la spillet i handlekurven på www.meeter.no, og tenkte at dette var kanonbillig. Men like før jeg skulle bekrefte ordren kom prisen opp i 245,- , så da gadd jeg ikke allikevel.

 

nja 245 er vell ikke en så dårlig pris.

 

Nei kanskje ikke, men jeg har spillet på PC. Tenkte bare å kjøpe det på xbox 360 siden det var såpass billig, men når det kom opp i den prisen trakk jeg meg, da jeg som sagt har det på PC.

Lenke til kommentar
Muligvis et dumt spørsmål, men hva er forskjellen mellom standard og collector's edition? Finnes collector's edition også til PC?

 

Collector`s Edition inneholder litt mer enn bare spillet. Finnes også i PC-versjonen, men siden det heter Limited Collector`s Edition, så vet jeg ikke om man får tak i det. Eller kanskje de skriver det bare for å få folk til å være kjappe å kjøpe det ;)

 

p5260002ao9.jpg

 

p5260003ii8.jpg

 

Bonusdisken;

 

58652428hq5.jpg

 

94022105ol4.jpg

 

Hvis du liker å se og høre litt om hvordan de lager spillet og denslags så er det absolutt å anbefale. I tillegg er det flere timer med dokumentar om SAS. Noe har du helt sikkert sett på Discovery/National Geographic, men også det er meget severdige videoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...