Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker folk store/frodige jenter?


Anbefalte innlegg

Aha... Hva mener du med store/frodige damer egentlig? Sånne overdrevet store eller sånn litt kraftigere enn slanke? At de ikke er veldig overvektig, bare litt tykkere og rundere ansikt?

 

Hvis du tenker på sånne medd flere lag fett hengende fra magen...sånne skikkelig tjukke damer som i Pondus-tegneseriene... :sick: Men du må jo respektere at de ser sånn ut og at noen liker sånne damer.

 

Hva ville du gjort hvis du hadde en dame med sånn drømmekropp som du beskriver over, og hun plutselig legger kraftig på seg. Hva gjør du? Hater henne?

 

Et kinesisk ordtak lyder slik: "Du velger folk, folk velger deg." Om du er så kresen eller kravstor for hvordan kroppen til ei jente eller jenten din skal være og finner en, kan ikke forvente at denne jenten liker deg. Kanskje hun liker store/frodige gutter. :p

 

No one is perfect.

 

Noen gutter sier at så lenge jenta har et vakkert ansikt, så spiller ikke kroppen noen rolle. Noen sier motsatt. Sånn er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Enkelte liker litt kraftige/tykke jenter/gutter, akkurat som man kan like tynne/spinkle jenter/gutter, det har med hva man tenner på, og personlighet, enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Akkurat, du klarer egentlig ikke å forklare hvorfor, det gjør ikke jeg heller, derfor tror jeg det blir vansklig for deg å få et fornuftig svar på spørsmålet du stiller i topicen.

 

AtW

Fullt mulig. Men jeg håper fortsatt på noen flere gode argumenter for tjukke jenter :)

 

Hva ville du gjort hvis du hadde en dame med sånn drømmekropp som du beskriver over, og hun plutselig legger kraftig på seg. Hva gjør du? Hater henne?

 

Et kinesisk ordtak lyder slik: "Du velger folk, folk velger deg." Om du er så kresen eller kravstor for hvordan kroppen til ei jente eller jenten din skal være og finner en, kan ikke forvente at denne jenten liker deg. Kanskje hun liker store/frodige gutter. :p

 

Noen gutter sier at så lenge jenta har et vakkert ansikt, så spiller ikke kroppen noen rolle. Noen sier motsatt. Sånn er det.

Med andre ord, hvis dama mi ble feit, så hadde det vært bye bye. Jeg er såpass "overfladisk" at jeg ikke klarer å tenne seksuelt på kun personlighet, og siden jeg synes sex er veldig viktig, ville hu blitt sendt på dør så fort jeg hadde hørt ordene "jeg gidder ikke å trene meg tynn igjen". Jeg er faktisk veldig kravstor, og siden jeg var så heldig å møte ei jente som hadde perfekt utgangspunkt, klarte jeg å overtale henne til å trene på en slik måte at hun ble perfekt for meg :). Jeg har som sagt flere ganger dame, og hvis hu ikke liker meg, er da det utrolig uvesentlig. Det er da ingenting å gjøre med det, og siden jeg ikke skal bli feit, så får hu enten leve med meg eller finne seg en feit gutt. (jeg har litt mage, men siden hu aldri har klaget, så får hu leve med den :p)

 

Jeg sier at både ansiktet og kroppen har veldig mye å si. Ansiktet til dama mi sier "jeg er en uskyldig liten jente", mens kroppen sier "kom og knull meg nå for faen!!!!!1!!111!!!!1". Det er sånn jeg liker det, og sånn skal det forbli. Hvis hun vil endre det, får hun finne seg en ny gutt :p

Lenke til kommentar

Unnskyld meg men du høres veldig egoistisk ut conflict. Du vil at damene dine skal være perfekte hele tiden i dine øyne men du gidder ikke gjøre noe som helst for å forbedre deg selv? Hadde jeg vært dame og møtt deg så hadde jeg dumpa deg på flekken bare pågrunn av den holdningen.

 

Men til saken så vil jeg si at en for frodig dame kan være litt problematisk. Jeg har selv gjort et forsøk med ei som jeg var glad i, men oppdaget første gangen at det ikke funket seksuelt. Jeg holder meg unna damer som er for tunge men litt former og "voluptousness" er bare deilig. Det beste hadde væl vært store pupper og stor rumpe men ikke valker. Eller små pupper og stor/liten søt rumpe.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg men du høres veldig egoistisk ut conflict. Du vil at damene dine skal være perfekte hele tiden i dine øyne men du gidder ikke gjøre noe som helst for å forbedre deg selv? Hadde jeg vært dame og møtt deg så hadde jeg dumpa deg på flekken bare pågrunn av den holdningen.

 

Men til saken så vil jeg si at en for frodig dame kan være litt problematisk. Jeg har selv gjort et forsøk med ei som jeg var glad i, men oppdaget første gangen at det ikke funket seksuelt. Jeg holder meg unna damer som er for tunge men litt former og "voluptousness" er bare deilig. Det beste hadde væl vært store pupper og stor rumpe men ikke valker. Eller små pupper og stor/liten søt rumpe.

 

Beklager mongoquote! Men jeg er ikke så egoistisk som jeg kanskje virker som. Den uka her har jeg slakka som bare fy av på colaen og drittmaten, og trent og tatt solarium så jeg skal se bra ut til dama mi kommer hjem fra usa(om 2 uker). Greit nok, jeg forlanger faktisk at dama mi skal være perfekt i mine øyne hele tida, men jeg jobber faktisk som bare det for å gjøre hu glad. Og hu kommer hver gang vi har sex og er glad hele tida, så jeg tror jeg gjør en relativt god jobb :)

Lenke til kommentar

Jeg liker at dama har noen "ekstra kilo" så lenge det er innen rimelighetens grenser. Om man prøver å ha en "perfekt kropp" vil man aldri bli fornøyd, men bare jobbe, jobbe og jobbe og aldri ha tid til å ha det moro. Har man noen ekstra kilo er det ikke så nøye lengre om man tillater seg litt ekstra som å stikke innom Mac'ern på en tirsdag fordi man ikke gidder lage middag eller sløve litt lengre i helgene og ta livet med ro. Livet er for kort til å ikke ha det moro. :)

Lenke til kommentar

conflict spør HVORFOR folk liker store damer, men klarer ikke selv å si HVORFOR han liker tynne damer. Annet enn at "jeg liker det sånn".

 

Blir det ikke litt teit å skulle be folk forklare smaken sin, når du ikke kan gjøre det selv?

 

En annen ting er: Hvordan skal folk forklare smaken sin? Hvorfor liker du kjøttkaker? Hvorfor liker du fargen blå? Dette blir 100% subjektivt, og man kan ikke forklare hvorfor man har den smaken man har.

Lenke til kommentar
Blir det ikke litt teit å skulle be folk forklare smaken sin, når du ikke kan gjøre det selv?

 

For det første, jeg ber ikke, jeg spør. Og for det andre, så er ikke alle like. Det er fullt mulig at noen klarer å - som nevnt tidligere - komme med noen overbevisende argumenter for hvorfor de liker store mennesker.

 

Det blir som om du spør meg hvorfor jeg liker vaniljeis med sjokoladebiter bedre enn jeg liker rein vaniljeis. Det er fordi det er godt når det knaser mellom tennene mine og fordi sjokoladebitene gir en liten 'tvist' på smaken.

 

Hvorfor liker jeg tynne jenter bedre enn store jenter? Fordi jeg liker en veltrent kropp. Fordi det er ekkelt - jeg blir direkte kvalm - av å se på feite folk når de er nakne. Nærmer jeg meg en god forklaring?

Lenke til kommentar
Jeg har absolutt ingen anelse om hva du vil fram til ...

 

Du skriver dette:

Hvorfor liker jeg tynne jenter bedre enn store jenter? Fordi jeg liker en veltrent kropp.

Du synes det er en god forklaring til hvorfor du liker tynne jenter?

 

Det er jo ingen forklaring overhode, du bare utdyper litt mer hva du liker, ikke hvorfor

 

Ikke still spørsmål til andre, hvor du ikke kan svare selv...

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Manfred her.

Man kan ikke forklare hvorfor man liker det man gjør, det eneste man klarer er å, utifra hva man liker, beskrive nettopp dette i positive ordelag. Dette kan se ut som argumenter, men er ikke det.

 

1: fordi jeg liker en veltrent kropp.

2: fordi jeg liker en utrent kropp.

 

Man kan ikke diskutere disse to standpunktene mot hverandre. Det er kun smak og preferanser, som nok kommer mye fra genene.

 

"jeg liker små rumper"

"jeg liker store rumper"

"men de små er så faste og fine"

"men de store er så myke og fine"

"nei æsj, de store er kanskje myke, men ikke fine"

"nei æsj, de små er kanskje faste, men ikke fine"

 

Nytteløst. Preferanser/smak er personlig og individuelt, det hverken trenger forklaring, eller har noe for seg å prøve å forklare det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke still spørsmål til andre, hvor du ikke kan svare selv...

Quote of the year! Så neste gang jeg skal i butikken for å kjøpe egg, men ikke veit hvor det er, så kan jeg ikke spørre betjeninga om hvor det befinner seg fordi jeg ikke veit hvor det er selv. Hahahahah. Neida, jeg skjønner hvor du skal hen, og er egentlig ganske enig.

 

Kan dere poste bilde av det som blir for stort? Hvor grensa går fra å være "normal" til feit liksom.

I mine øyne, er hun her smellfeit

http://farm1.static.flickr.com/221/4801150...ad2d137.jpg?v=0

 

Hu i speilet er ikke direkte tjukk, men litt for stor

 

Sånn som hu er "i virkeligheten" er sinnsykt tynt.

Lenke til kommentar

Smellfeit? :| Hun der er i chubby-klassen for min del, og langt fra motbydelig.

 

Jenta i speilet(den hun føler hun ser) har en flott, sunn kropp i mine øyne. Den anorektiske kroppen er bare fæl og brekningsfremkallende.

 

This just go to show, smaken er som baken, og jeg ser nesten ikke hensikten med å diskutere noe man ikke kan få svar på.(så hvorfor jeg er i denne tråden er et mysterium)

Endret av toth
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...