Gå til innhold

Bad Company - Spille Online?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare til å legge meg til: Zomged er gamertaget.

Skal på en liten ferie nå da, men når jeg kommer hjem, kommer jeg til å spille en del.

Zomged.png

Endret av Zomged
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Tråd flyttet

Skrevet (endret)

bare å legge til. Sleezzy7 er gamertagen. Spiller en god del bad company. Sendte ut en del invitasjoner idag.

test

Sleezzy7.png

ja, det virket :p

Endret av Book
Skrevet

Skaffet meg BC i ettermiddag... er vel det første BF spillet jeg ikke har skaffet meg ved release. På tide å komme igang...

Commander%20Coz.png

...hvis noen har lyst. ;)

Skrevet

Syns vi i tillegg kunne postet msn-adresser, slik at vi kunne laget en gruppe på MSN. Det er mye lettere å ha en slik liste, slik at vi kan planlegge når vi skal spille, istedet for at vi bare har en masse folk i vennelista, som vi aldri spiller med, fordi vi aldri får tid. MSN hadde vært nyttig til å planlegge. Noen som synes dette hørtes greit ut?

Vi lager bare en ny gruppe i kontakter i våre individuelle kontakt-lister, som vi f.eks kaller "Bad Company", eller noe slikt, så legger vi folk til der

Noen som vet hvor mye plass conquest kommer til å ta? Har arcade så plassen jeg kan bruke er liten.

Har nøyaktig det samme dilemmaet for tiden:P Kommer jeg til å få plass? Har også en Arcade, med standard 256 MB minneenhet.

Skrevet
Tenkt å kjøpe meg hard disk til xboxen, men den er svin dyr i forhold til mye GB man får. Hvis conquest modden ikke tar så stor plass så er det også nesten ikke noe poeng i å kjøpe den. Passer hard disken til arcade? http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...uwAAAEOt6E03xii

Ja naturligvis. Det som passer til de andre Xbox-360 versjonene skal også passe til Arcade. Det er et lokk på toppen av konsollen, hvor denne innsettes. Jeg håper at conquest-moden er en liten update. Jeg vil nødig måtte kjøpe harddisk til dette formålet.

Er det noen som vet om det går an å tilkoble en ekstern harddisk via Xbox 360's USB-drive?

Det hadde vært utrolig:D Jeg har nemlig tilgang på en slik

Skrevet

Da er en ting sikkert: Det blir ikke noe Conquest-mode på meg på et par måneder. Har ikke råd til Harddisk på denne månedens lønn, og neste måneds lønn skal gå uavkortet til ny stasjonær PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...