Gå til innhold

Bad Company - Spille Online?


Anbefalte innlegg

Xbox360-BattlefieldBadCompany.jpg

 

Heisann godtfolk!?

 

Noen som har interesse av å spille Bad Company en kveld?

Jeg og flere kommer til å spille dette i de lange mnd frem til Gears 2.

 

Om du er ung og dum, eller gammel og grå.

Har du aldri tatt i en xbox kontroller?

Kanskje det er 2. gangen du spiller online?

Uansett er du hjertelig velkommen til å spille med diskusjon.no!

 

Post gamertaggen deres så kan vi få igang en norsk spillekrets!

Skal vise dere en fin måte og poste gamertaggen deres på ;)

Gå inn på mygamercard.net/ og skriv inn Gamertaggen deres i øverste rute, så får dere ett fint lite bilde dere kan plassere her i tråden. Litt lettere å se gamertaggen til hverandre på denne måten.

 

Man kan også forandre på utsende til bildene sine der, det ligger under "Select Theme"

 

 

Liste over personer som har vist interesse for å spille foreløpig:

 

 

LordEddiJoJo.png

Bare%20ban.png

Bare%20lakus.png

laland360%20n0n.png

TNT%20897.png

gf%20krypto.png

silverblue.png

KristofferLygre.png

Brakara.png

Alphanorway.png

BaisOne.png

Sgt%20Ersland.png

TearJack.png

Espinos666.png

HstMx.png

Oddyboy.png

Promp13.png

Uderzo84.png

Nrjey.png

SaltLax.png

Don%20Sveia.png

Buseth.png

Skate%20Kongen.png

MongoRawdenim.png

BiG%20RaZeR.png

Wildex999.png

TI%20Pikkhaud.png

Aleksanderwoods.png

LuskendeLaken.png

Frank88H.png

Zomged.png

Galexon%20NORWAY.png

 

 

 

RULEZ!

 

In this post I will lay down some rules.

 

1. Post you Gamertag, goddamit!

2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them!

3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort.

 

And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS!

 

4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play.

How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know?

 

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er riktig, du kan bare invitere 3 personer til skvadronen din før du joiner en server. Og når du joiner kan også skvadronen bli splittet opp pga. balansering av lagene (siden fire nye på et lag midt i en runde fort kan skape ubalanse). Tilslutt er det greit å være obs på at man bare kan prate med de i skvadronen din. I det hele tatt trengs det litt opprydding fra DICE sin side rundt alt dette, men så jobber de visstnok også med det.

 

* Clan support/private rooms/team chat

* Auto balancing on servers

* Continued support against stats exploits

* VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)

* Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.

 

http://badcompany.ea.com/news/entryid/24091/

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Ja, litt oppussing på det sosiale aspektet av spillet kan trenges.

Å kjøre på med Party/Klan system hadde vært det beste.

 

Spilt i noen timer online nå. Acceptet 2 friend requests herifra og spilte med en av dere (GF Krypto) en stund.

Fikk jo ikke sagt ett ord til deg da, men jeg synes jeg fikk noen fine skudd på deg ;)

 

Stjal Dog-Taggen din gjorde jeg å ^^

Lenke til kommentar
Ja, litt oppussing på det sosiale aspektet av spillet kan trenges.

Å kjøre på med Party/Klan system hadde vært det beste.

 

Spilt i noen timer online nå. Acceptet 2 friend requests herifra og spilte med en av dere (GF Krypto) en stund.

Fikk jo ikke sagt ett ord til deg da, men jeg synes jeg fikk noen fine skudd på deg ;)

 

Stjal Dog-Taggen din gjorde jeg å ^^

 

 

Hehe! Fant en bug også... Skulle knive deg, og i siste liten byttet nicket ditt med en på laget mitt og jeg fikk teamkill... Så kom du og knivet meg :p

 

Fikk TNT sin dogtag da :D

 

EDIT:

Noen flere enn meg som ikke får rank bildet på http://badcompany.ea.com/myprofile/ til å stemme overens med det i spillet... I spillet har jeg fem stjerner (Commander?) og det står sergant major of the army, det gjør det på http://badcompany.ea.com/myprofile/ også, men der er det bilde av den store "skjell" lignende stjerna... whats up?

Endret av Krypto.
Lenke til kommentar
Noen flere enn meg som ikke får rank bildet på http://badcompany.ea.com/myprofile/ til å stemme overens med det i spillet... I spillet har jeg fem stjerner (Commander?) og det står sergant major of the army, det gjør det på http://badcompany.ea.com/myprofile/ også, men der er det bilde av den store "skjell" lignende stjerna... whats up?
EA sine sider har aldri fungert for meg.

 

Første gangen jeg registrerte meg der så fikk jeg beskjed om at gamertaggen min ikke var gyldig. Og hver gang jeg går inn på siden sier den bare "oh it appears this is the first time you enter our site" eller noe sånt, og jeg må registrere meg på nytt. Noe som selvsagt ikke funker :p

 

Men de får gå. Husker Bungie.net liksom skulle være det neste store etter Jesus oppstandelse når Halo 3 kom ut. Når jeg registrerte meg der skjønte jeg derimot fort at det var like nyttig som en fjert midt i en orkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...