Gå til innhold

Bad Company - Spille Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns vi i tillegg kunne postet msn-adresser, slik at vi kunne laget en gruppe på MSN. Det er mye lettere å ha en slik liste, slik at vi kan planlegge når vi skal spille, istedet for at vi bare har en masse folk i vennelista, som vi aldri spiller med, fordi vi aldri får tid. MSN hadde vært nyttig til å planlegge. Noen som synes dette hørtes greit ut?

 

Vi lager bare en ny gruppe i kontakter i våre individuelle kontakt-lister, som vi f.eks kaller "Bad Company", eller noe slikt, så legger vi folk til der

 

 

Noen som vet hvor mye plass conquest kommer til å ta? Har arcade så plassen jeg kan bruke er liten.

 

Har nøyaktig det samme dilemmaet for tiden:P Kommer jeg til å få plass? Har også en Arcade, med standard 256 MB minneenhet.

Lenke til kommentar
Tenkt å kjøpe meg hard disk til xboxen, men den er svin dyr i forhold til mye GB man får. Hvis conquest modden ikke tar så stor plass så er det også nesten ikke noe poeng i å kjøpe den. Passer hard disken til arcade? http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...uwAAAEOt6E03xii

 

Ja naturligvis. Det som passer til de andre Xbox-360 versjonene skal også passe til Arcade. Det er et lokk på toppen av konsollen, hvor denne innsettes. Jeg håper at conquest-moden er en liten update. Jeg vil nødig måtte kjøpe harddisk til dette formålet.

 

Er det noen som vet om det går an å tilkoble en ekstern harddisk via Xbox 360's USB-drive?

Det hadde vært utrolig:D Jeg har nemlig tilgang på en slik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...