Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli sammen?


Gjest Forelsket gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket gutt

På Fredag skal jeg være med hun jeg liker.

Da skal vi se film hos meg.

 

Jeg liker henne, og er ganske sikker på at hun liker meg. Har snakket utrolig masse med henne i en måned nå, og jeg trur tiden er inne på Fredag.

 

Men jeg trenger lit tips...

Dette blir mit første seriøse forhold, så er ganske uerfaren.

 

 

 

Bør jeg nerme meg henne, så kysse henne.

Eller bør jeg si at jeg liker henne på en eller annen måte, så kysse...

 

Jeg har ikke peiling :p Så takker veldig for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra min erfaring så er det så ikke lurt å fortelle dama at du liker hu med mindre du er 110% sikker på at hu liker deg også. Da vil det mest sannsynlig bli utrolig pinlig hele kvelden eller så vil det gå bra, det er ett sjansespill som jeg ikke vil anbefale å spille.

 

Bare slapp av og la det gå av seg selv, det kommer nok til å gå bra.

Lenke til kommentar

Det er ingen fasit over hvordan man skal bli sammen med noen, spesielt ikke i den grad du etterlyser. Utifra det du har sagt så får jeg inntrykket av at dere er bekjente/venner som har kommunisert en del i den siste tiden (tipper via MSN/TLF/SMS), og som nå skal finne på noe sosialt sammen. Siden hun faktisk, etter å ha prata med deg i 1 måned, har lyst til å se film med deg - hjemme hos deg - så virker det jo som om hun ikke synes at du er en komplett idiot, og at du må ha gjort ett eller annet riktig hittil. Hvis du har vært deg selv fram til nå, fortsett med det. Hvis ikke, fortsett med det og... :p

 

Vær forsiktig med to ting;

1. Ikke forsvinn inn i venn(inne)-sonen! Dette er som regel ett resultat av at man har tilbrakt for mye tid sammen uten å få fram budskapet; I LIKE YOU!

2. Mange jenter (og oss gutta, forsåvidt) blir skremt av folk som går for fort fram. "Jeg er forelska i deg!" og lignende utsagn kan faktisk gjøre mer ugagn enn nytte hvis du sier det (for tidlig) til visse personer.

 

 

Hvis du mistenker at tiden er inne (som ultimatediskjet var innpå) for ett moviemoment hvor hodene deres lener seg inn mot hverandre og leppene møtes i deres første kyss så får du bare prøve. Funker det så funker det, funker det ikke så prøvde du hvertfall... :)

 

Har du følelsen av at øyeblikket er inne, men ikke tør å hoppe rett uti det og risikere at hun klapper til deg så kan du rett og slett si at du har lyst til å kysse henne og se hvordan hun reagerer... ;)

Endret av OsLoFrEaK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom det er noe der, så skjer det automatisk. Med min nåværende kjæreste(og egentlig eneste seriøse kjæreste) som har vært sammen i godt over et år nå, gikk det utrolig fort. Vi hadde snakket på msn en måneds tid og ble før det kjent via noen venner som var sammen. Jeg var på ei fest og hu kom på samme fest etter at jeg sendte melding til henne. Ingen av oss som ga direkte uttrykk for at vi likte hverandre, selv om hu var skikkelig forelska i meg og jeg bare var litt interessert. Utover kvelden mens hu forholdt seg klin edru ble jeg bare fullere og fullere og hendene kom rundt henne og jeg viet henne all min oppmerksomhet tydeligvis. Fulgte henne hjem og der ble det til at vi sto å klina jævlig lenge. Dagen etter var det heller nervøst, for jeg husker så og si ingen ting og mannet meg til å gi henne et kyss første gangen jeg så henne.

Angrer ikke, for hu er det beste som noen gang har skjedd meg og jeg ble bare mer og mer forelska i henne etter hvert som tia gikk. Alt klaffet så bra og var så naturlig.

Litt mye utenomsnakk her, men skulle fram til dersom det er noe i gjære, så skjer det mer eller mindre automatisk ;)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Okai takk for tips:D

 

 

 

Men en stor ting dukket opp nå!

Hun skal overnatte!

 

Hun må jo like meg da!

 

 

 

Så jeg slår til under filmen :)

Lenke til kommentar

Hvis hun skal overnatte; skrekk, skrekk, skrekkfilm! Ta den skumleste og jævligste filmen du kan finne. Har du flaks så blir hu vettskremt og du får passe på henne litt (som Nistelrooy sa)... Hvis hun derimot ikke blir påvirka så kan du jo late som om du blir vettskremt sjøl (på en måte at hun skjønner at du kun leter etter en unnskyldning for litt kontakt ;)), og krype litt nærmere... :)

Endret av OsLoFrEaK
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Vi må nok vente i spenning en stund...

 

 

Ble ingenting av det, pga. hun ble syk. (Hun har vert syk de siste dagene, så det er ingen dårlig unnskylding:P)

Men vi tar det så fort hun blir frisk ;)

 

 

 

Men er ganske selvsikker nå... Har snakket med ei veninne av hun, og hun sier "GO for it!"

Ble lit glad for å høre det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...