Gå til innhold

"Hvorfor" og "fordi"-leken

VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få meg til å sitte oppe enda lengre.. slik at jeg blir så trøtt i morra at jeg forsover meg og da blir jeg irritert, pga da får jegb fravær og anmerkning og du liker ikke se andre folk irriterte eller såret. :p:D

Hvorfor skrev jeg dette til deg? :p

Skrevet

Fordi jeg styrer Norge nå og jeg skal gjøre om Norge til er skikkelig diktatu hvor alle sjokolademonstre må legge seg veldig sent.

Hvorfor tror du at Norge er et fritt land? Det er det slutt på!

Skrevet

Fordi jeg ikke visste om din eksistens og brutale soveloven mot sjokolademonstre før i stad..

Jeg skal sende klage til kongen og si at det er et rasistisk land som diskriminerer monstre :p

Hvorfor bryr jeg meg ikke om loven din, men legger meg alikevell?

Skrevet

Fordi jeg er konge og jeg endret reglene, så slepper det. Og har uansett flyktet og gjemt meg, så nå må først troppen finne meg før de kan holde meg våken :p Og til de finner meg har jeg hatt søvnen min ;)

Hvorfor greier jeg ikke legge meg ://

Skrevet (endret)

Fordi skolene har et gammeldags system som ikke tar hånd om de som har konsetrasjon/lærevansker eller lignende Da de blir fort stemplet som problembarn. Videre kan de få et dårlig selvbilde og tro de ikke er god til noe. For så å droppe ut av skolen. Og dermed miste muligheten til en utdannelse. Videre må de kanskje sture på NAV og få "taper-stemplet" på seg for resten av livet. Da hadde jeg også "klicka".

Hvorfor plages jeg med en RDP-klient på jobb?

Endret av kmatis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...