Loeve Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Langt hår er forbeholdt damer og solbrune søreuropeere med hunky aksenter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Vise ord.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg er langt ifra noe soss om noen skulle tro slikt. Det jeg snakker om er bare ett pent klipt hår, ikke altfor trange klær (som sosser er kjent for), eller for vide. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 ikke altfor trange klær (som sosser er kjent for), Haha. Ja når man går i trange klær så er man straks soss! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Sa at de var kjente for det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Sa at de var kjente for det. Er nok veldig mange stiler som er kjent for det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Emo i USA er det også veldig mange skatere som går med trange bukser, ikke spør meg hvorfor, skulle tro det var vanskeligere. Endret 3. juli 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Blir det ikke litt vansklig å skate da? Nå tenker jeg på sånn emoene har det. Slimfitdeluxe. Litt offtopic fra min side, men jeg forbinder langt hår med emoer. Eller "rocka" Endret 3. juli 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Skulle tro det var vanskeligere å skate, men det er visst veldig bra har jeg hørt. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Det verste jeg ser er gutter med laaangt, tykt hår, uansett om det er løst eller i hestehale. Stort sett de med (fett), tynt hår hengende ned nesten til skuldrene også. Men ditt så faktisk ikke så verst ut. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg liker lengden på dette såkaldte "emo-håret". Lange hestehaler på gutter er som marlboro sier, lite pent. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Spørsmålet er om vi snakker langt som i en velklippet fotballspiller eller en som bare lar håret gro til han får en jente frisyre. Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hannløver har lengre hår! Vi får også hår overalt... er det ikke jentene som skal være helt kort i håret etc.? Og vi langt? Jenteløver har jo så kort hår. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis du vil se ut som gorilla og ha masse hår over hele kroppen, lykke til med det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 er det ikke jentene som skal være helt kort i håret etc.? Jeg syns ikke at løvesammenligningen din holder helt mål. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hår ned til ca skuldrene er kult. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Det verste jeg ser er gutter med laaangt, tykt hår, uansett om det er løst eller i hestehale. Vet ikke helt om jeg bommer på antall a-er i laaangt, men jeg passer ypperlig i beskrivelsen din. Edit: Ja, jeg er av typen hankjønn. Endret 8. juli 2008 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå