Kimelimm Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Hei! En kamerat av meg ble bannet fra erepublik uten grunn, og vi hadde den største våpen bedriften i Norden etc... Så ble han bannet og vi mistet alt, vi er alt for irriterte til og starte igjen, er det noen som vet om et alternativ ? Kim
Kimelimm Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 For de mente han hadde brutt et eller annet, som han ikke hadde, han leste igjennom reglene 2-3 ganger og jeg satt der og leste med han... Uansett, noen som vet?
Generales Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Offtopic: Hvordan blir man med i erepublik? Har bett om invitasjon osv. men jeg kommer jo ikke lenger enn det Ont: Det stod noe om noe lignende på FreakForum (trur det er .net) bare søk der så trur jeg du finner noe
Kimelimm Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Desverre er vist Republic Online(det som var på nFF) lagt ned eller noe, seriøst digger slike spill!
Freak627 Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 tja ... eneste jeg kan bidra med er Travian, som går ut på å bygge en stor landsby der man skal plyndre og angripe andre spillere. www.Travian.no www.travian.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå