Gå til innhold

Diamond endelig i salg


Anbefalte innlegg

Ligger det ikke utallige tester av den +diamnond vs. iphone tester på norske forum a?

Kanskje det b?

 

Men om vi vil ha noen gode tester? ;)

Riktig!

 

Har sett nokre hans on videoar eg fann på gizmodo, gadzilla m.m. Og det lovar so longt godt.

 

Men er veldig spent på kva dommen blir her på amobil.no. Dei siste 3 eller 4 telefonane eg har hatt, har blitt valt ut ifrå testar m.m. her ifrå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokon som veit korleis GPSen blir på denne?

Er det eit kjent merke? Tomtom f.eks?

 

Er det kart over f.eks skandinavia på den? Må ein kjøpe ekstra kart, eller kan desse lastast ned gratis?

 

Var ein kunde av oss som hadde ein N95 med seg til utlandet, og fyrte opp GPSen. Då byrja den og laste ned kart via 3G, og needless to say, telefonrekninga var ikkje liten når han kom heim.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

meeeen nå vet jo alle at slike gate-kebab-selgere som deg , lett får mye fett på fingran.........

 

Igjen, ikke uttal deg med mindre du faktisk har holdt den i hånda og sett det selv ;) Hvis du har råd til den da! ;)

 

har prøvd diamond ja og har råd. har bestillt den og faktisk. spørsmålet er vell om DU har råd. hvor mye provisjon får du per solgte kebab?

 

 

mvh Gjallarhorn

Lenke til kommentar
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

meeeen nå vet jo alle at slike gate-kebab-selgere som deg , lett får mye fett på fingran.........

 

Igjen, ikke uttal deg med mindre du faktisk har holdt den i hånda og sett det selv ;) Hvis du har råd til den da! ;)

 

har prøvd diamond ja og har råd. har bestillt den og faktisk. spørsmålet er vell om DU har råd. hvor mye provisjon får du per solgte kebab?

 

 

mvh Gjallarhorn

 

Selger desverre ikke kebaber, så hvilken provisjonsordning tyrkerne og pakistanerne har får du nesten sjekke selv ;) Men tjener nesten 30k i måneden i den jobben jeg har nå, så hvis jeg absolutt skulle hatt htc'en så kunne jeg jo kjøpt den+ litt ekstrautstyr etter 1 uke på jobb ;) Men, valgte iPhone som er billigere, har mye større og deiligere skjerm og mye flere finesser som jeg har bruk for ;) Ikke min feil at jeg er 20 og tjener inn månedslønna di på 2 uker ;)

Lenke til kommentar
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

meeeen nå vet jo alle at slike gate-kebab-selgere som deg , lett får mye fett på fingran.........

 

Igjen, ikke uttal deg med mindre du faktisk har holdt den i hånda og sett det selv ;) Hvis du har råd til den da! ;)

 

har prøvd diamond ja og har råd. har bestillt den og faktisk. spørsmålet er vell om DU har råd. hvor mye provisjon får du per solgte kebab?

 

 

mvh Gjallarhorn

 

Selger desverre ikke kebaber, så hvilken provisjonsordning tyrkerne og pakistanerne har får du nesten sjekke selv ;) Men tjener nesten 30k i måneden i den jobben jeg har nå, så hvis jeg absolutt skulle hatt htc'en så kunne jeg jo kjøpt den+ litt ekstrautstyr etter 1 uke på jobb ;) Men, valgte iPhone som er billigere, har mye større og deiligere skjerm og mye flere finesser som jeg har bruk for ;) Ikke min feil at jeg er 20 og tjener inn månedslønna di på 2 uker ;)

 

Var da mye snakk om kebab og kronestykker her da!

 

Krangling kan gjøres gjennom PM. Dette er en tråd om Diamond. Ikke kebab. ;)

Lenke til kommentar
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

 

Wow, viste ikke at iPhone ikke hadde en skjerm ! Hvis DU er så RÅÅÅ, kan du jo bruke den lille pennen som følger med, Hva med DIN iphone da ?

Lenke til kommentar
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

 

Wow, viste ikke at iPhone ikke hadde en skjerm ! Hvis DU er så RÅÅÅ, kan du jo bruke den lille pennen som følger med, Hva med DIN iphone da ?

 

Hva er det som skjer med Amobil-leserne idag? Har vi alle fått heteslag eller?

Lenke til kommentar
Som ein brukar som for det meste held til i spel-delen av fora'et, er eg temmelig vant med fanboys. Hadde håpt at resten av diskusjon.no var forbeholdt slik. Utruleg mykje barnslege innlegg her.

 

@thomasSim87: eg er 23 og tener godt over 30 i månaden. Er eg betre enn deg då?

 

Det kommer jeg til å tjene nå også når jeg begynner i ny jobb neste fredag =) +bonusordninger.. men nei, jeg bare svarte når han sa jeg ikke hadde råd siden jeg liksom solgte kebaber ;) Men for å si det sånn, hadde jeg slått meg sammen med visse kebab selgere her i Drammen så hadde jeg nok dobla den månedslønna ++.. Så noen kebab selgere tjener jo godt ;)

 

Synes dere var veldig barnslige her altså, jeg sa min mening etter å ha prøvd den en stund og hvordan førsteinntrykket var.. At noen her ble sure er da virkelig ikke min skyld! ;)

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar
Som ein brukar som for det meste held til i spel-delen av fora'et, er eg temmelig vant med fanboys. Hadde håpt at resten av diskusjon.no var forbeholdt slik. Utruleg mykje barnslege innlegg her.

 

@thomasSim87: eg er 23 og tener godt over 30 i månaden. Er eg betre enn deg då?

 

Det kommer jeg til å tjene nå også når jeg begynner i ny jobb neste fredag =) +bonusordninger.. men nei, jeg bare svarte når han sa jeg ikke hadde råd siden jeg liksom solgte kebaber ;) Men for å si det sånn, hadde jeg slått meg sammen med visse kebab selgere her i Drammen så hadde jeg nok dobla den månedslønna ++.. Så noen kebab selgere tjener jo godt ;)

 

Synes dere var veldig barnslige her altså, jeg sa min mening etter å ha prøvd den en stund og hvordan førsteinntrykket var.. At noen her ble sure er da virkelig ikke min skyld! ;)

 

Hehe.. Joda, det var jo ikke du som begynte, men kommer noen med "personangrep", så er det vel ikke verre enn å riste det av seg. Hvis han andre føler seg bedre av å tro at alle er kebabselgere, så er det hans problem.

 

Men men.. La oss nå kutte ut dette barnehage-prosjektet, og begynne å oppføre oss som mennesker med en IQ over 5,6.

 

Merknad: bare for å være på den sikre siden, så pekte jeg ingen spesielle ut med den siste kommentaren. So just take it easy ;)

Lenke til kommentar

Fikk prøvd den i butikken i dag. Har fått den inn på elkjøp. Er litt å bli vandt med, men likte veldig godt telefonen. Var en som nevnte at den var godt mottagelig mot fingeravtrykk, og det er jeg enig i. Var ganske bestemt på å ha telefonen, men etter å ha trykket litt på den fant jeg ut at jeg skulle tenke litt på det. Vet ikke. :p

Lenke til kommentar

Fikk trykket litt mer på Diamond i dag. Måtte hjelpe en kar med å sette opp dataforbindelsen på den. Da merket jeg det: TREIG!

I går når jeg trykket på den, var den ganske raskt og responsiv, men idag var den litt treigere. Som jeg fryktet, så blir den litt tregere etterhvert som intern minnet fylles opp. Som klikk.no viser til, man ender opp med å vente på at telefonen skal følge etter.

3d funksjonaliteten og skjermen er nylig, men alt henger litt etter...

Selv når man mottar SMS, forsvinner ikke "ny sms" logoen før etter et par sekunder. Irriterende...

 

Denne telefonen gikk fra å være et "MÅ HA" produkt til "tar den, hvis den slenges etter meg"...

 

Sitter selv på HTC S710, og selv om den også kan være treig til tider, var det mer irriterende med Diamond telefonen. Er noe med at Touch telefonener skal ha rask respons for å fungere bra...

 

Muligt at det bare er den telefonen som er treit, eller at jeg brukte menyene helt feil, men jeg må si at jeg er litt skuffet, mot det possitive førsteinntrykket jeg fikk i går.

Endret av smileyy
Lenke til kommentar

til dere som synes den er treg: ta en titt på xda-developers sin tråd om hvordan man fjærner tregheten til diamond, de aller fleste ble fornøyd:)

 

edit: og det er ganske idiotisk av klikk å bruke en prototype av telefonen for å teste den, håper amobil vet bedre å tester den versjonen som er til salgs for oss vanlige ;)

og som dere kanskje ser i artikkelen til klikk, så er hovedproblemet at den er treig og lite responsiv touchskjerm, disse problemene er da rettet av noen smarte sjeler på xda-developers :)

Endret av NChief
Lenke til kommentar

http://gizmodo.com/5018417/htcs-performanc...nds-touchflo-3d

 

<---Anbefales

 

 

Kommer sikekrt flere oppdateringer.. Teknologien kan sikkert gjøres bedre og slik at den går raskere. På videosnuttene ser det ut til at den går fint når du ikke gir den noen agressive bevegelser.

 

Skulle ikke forundre meg om det kommer noen datafolk og gir den egne oppdateringer og slik at den går enda raskere. Lidenskapelige folk har ofte kommet med de beste oppdateringene.

 

Yes! da er min på lager hos elkjøp, blir send imorgen :fun:

Endret av PaTrond
Lenke til kommentar
Brukergrensesnittet virker for meg forferdelig fra bilder og videoer å dømme

På hvilken måte?

 

 

Veldig treg og avhengig av stylus. :(

Stylus? Ingen jeg har snakket med har trengt stylus. Hvorfor trenger du det?

 

 

En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

iPhone er like rå til å samle fingermerker, og når det gjelder hvilken telefon som er finest så må man jo være Apple-fanboy for å påstå at Diamond ikke er fin.

Lenke til kommentar
Brukergrensesnittet virker for meg forferdelig fra bilder og videoer å dømme

På hvilken måte?

Det at første skjerm skal være 1/3 dekket av en klokke forstår jeg meg lite på ved mindre man har prøblemer med synet. Hvordan man blar i kontakter virket veldig uoversiktelig, "preview" av epost virket uhyre smått og menysystemet virket for meg noe klumsete. Men jeg har som sagt ikke prøvd den ut selv enda, men det er hva inntrykket mitt er fra videoer og bilder.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...