Gå til innhold

Diamond endelig i salg


Anbefalte innlegg

Snakk om å overbevise seg selv, hehe.

 

Overbevise?

Var vel aldri i tvil om hvilken telefon jeg skulle ha!

HTC'en er nok en bedre telefon, med bedre specs! Men iPhone passer mitt bruk tusen ganger bedre enn hva HTC'en noen gang ville gjort.. Dessuten liker jeg den stilrene looken til iPhone fremfor den litt klumpete og merkelig designa HTC'en! For å si det veldig enkelt, den ser myyye bedre ut på div bilder på forumer etc enn i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakk om å overbevise seg selv, hehe.

 

Overbevise?

Var vel aldri i tvil om hvilken telefon jeg skulle ha!

HTC'en er nok en bedre telefon, med bedre specs! Men iPhone passer mitt bruk tusen ganger bedre enn hva HTC'en noen gang ville gjort.. Dessuten liker jeg den stilrene looken til iPhone fremfor den litt klumpete og merkelig designa HTC'en! For å si det veldig enkelt, den ser myyye bedre ut på div bilder på forumer etc enn i virkeligheten!

Nå tror jeg du må pusse brilla dine. klumpete???

Lenke til kommentar
Et par her på jobben som har fått den.

Har fått trykket litt på den og sånn. Førsteinntrykket var enormt possitivt. Tar litt tid å venne seg til touchflo systemet, men syntes det var både raskt og responsivt! Virket raskere enn det jeg har sett på previews og sånn, så da har de kanskje fått fikset det problemet. Men frykter kanskje det er kun når man har startet telefonen. Etterhvert som minnet fyller seg opp, blir den kanskje tregere.

Skjermen i seg selv er jo grunn nok til å kjøpe telefonen... med 640x480 oppløsning blir bildet helt sinnsykt bra!

 

Hvordan er skjermens følsomhet? Må man trykke hardt, eller registrerer den trykking lett? Jeg vet at denne og iPhone ikke har samme type skjerm, men sammenlignet med iPhone, hvordan er Diamonds?

 

For jeg har også en HTC Touch. På denne skjermen må man trykke veldig hardt for at telefonen registerer det. Med mindre man bruker neglene. Da registrerer den trykk fort, men det er vel ikke poenget med touchtelefoner. Man skal jo kunne bruke fingrene, og ikke neglene.

Lenke til kommentar

Den er forsinka! :cry::cry: Jeg har venta siden jeg pælma K700i'en min inn i veggen i februar da den streiket sin siste gang :roll: og nå er leveringen til Elkjøp forsinket :omg:

 

Til dere som har den: Hvordan tar den inn været? GPS, eller??? Går det ann å skrive med håndskrift, kan jeg lage word og excel dokumenter?

Endret av PaTrond
Lenke til kommentar
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

Kanskje han på jobben din burde sjekke personlig hygiene og vaske fingrene sine?

Jeg for min del gleder meg til å få diamanten og Windows mobile i lomma igjen:)

Lenke til kommentar
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

Kanskje han på jobben din burde sjekke personlig hygiene og vaske fingrene sine?

Jeg for min del gleder meg til å få diamanten og Windows mobile i lomma igjen:)

 

Kanskje du burde FÅ telefonen og ta på den før du uttaler deg? ;) Men ja, når man jobber som service tekniker så er det ikke alltid man har mulighet til å vaske hendene før man tar på telefonen ;) Var nok å bare ta litt på den også var den dekket av fingermerker.. Kjedelig å tørke vekk fingermerker etter hver skrivde sms, mottatte samtale osv!

Lenke til kommentar
Nå er jo ikke iPhone så mye bedre med tanke på fingermerker... :roll:

 

Nei, jeg skulle til å skrive det! Men på iPhone så kommer det noen få merker på skjermen, på HTC'en dekker fingermerker både front og bak.. Merkene bak var værst!

 

Jo iPhone er mye bedre. Den har bla. ett revolusjonerende program som fjerner fingermerker ved å riste telefonen. iCleanU heter det.

 

Det var kødd. Men hadde ikke det vært kult? :p Ringer Steve nå!

Lenke til kommentar
Nå er jo ikke iPhone så mye bedre med tanke på fingermerker... :roll:

 

Nei, jeg skulle til å skrive det! Men på iPhone så kommer det noen få merker på skjermen, på HTC'en dekker fingermerker både front og bak.. Merkene bak var værst!

 

Jo iPhone er mye bedre. Den har bla. ett revolusjonerende program som fjerner fingermerker ved å riste telefonen. iCleanU heter det.

 

Det var kødd. Men hadde ikke det vært kult? :p Ringer Steve nå!

 

hahaha... =) jeg må være litt ør i hue etter 10 timer med jobb på bohus, for jeg jeg gikk fem på den der.. den var nesten litt flau..

Lenke til kommentar
Nå er jo ikke iPhone så mye bedre med tanke på fingermerker... :roll:

 

Nei, jeg skulle til å skrive det! Men på iPhone så kommer det noen få merker på skjermen, på HTC'en dekker fingermerker både front og bak.. Merkene bak var værst!

 

Jo iPhone er mye bedre. Den har bla. ett revolusjonerende program som fjerner fingermerker ved å riste telefonen. iCleanU heter det.

 

Det var kødd. Men hadde ikke det vært kult? :p Ringer Steve nå!

 

hahaha... =) jeg må være litt ør i hue etter 10 timer med jobb på bohus, for jeg jeg gikk fem på den der.. den var nesten litt flau..

 

HAHA!

 

Ikke så rart når du har hengt 10 timer på Bohus! Selv Donald Trump hadde blitt ør av det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

meeeen nå vet jo alle at slike gate-kebab-selgere som deg , lett får mye fett på fingran.........

Endret av Slettet+123498734
Lenke til kommentar
En på jobben fikk denne i dag, første jeg la merke til var at skjermen var veldig liten, den var helt RÅ på å samle fingermerker og den var ikke fin i det hele tatt! Faen meg glad jeg gikk for iPhone!

 

meeeen nå vet jo alle at slike gate-kebab-selgere som deg , lett får mye fett på fingran.........

 

Igjen, ikke uttal deg med mindre du faktisk har holdt den i hånda og sett det selv ;) Hvis du har råd til den da! ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...