Gå til innhold

Conan hersker spillmarkedet (PC)


Anbefalte innlegg

Har Vanguard en trial mulighet? Mener alt var lukket der sist jeg sjekket.

 

Ingen åpen trial mulighet, men mange spillere gir bort buddy keys som følger med collectors edition og kan vinnes i konkuranser. Det er faktisk spillere som kjøper flere collectors edition av spillet slik at de kan få gi bort keys og rekruttere nye spillere. Eller så koster jo spillet nesten ingenting, 200kr på nettbutikker, 250kr på sony store og rundt 10 dollar på ebay. Er garantert verdt pengene. Enkleste er nok å kjøpe på ebay, få key via mail og laste ned spillet fra SOE sine sider.

 

Steder du kan få buddy key:

http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/157609

http://forums.station.sony.com/vg/posts/li...?topic_id=30952

 

Ellers foreslår jeg å lese litt på newbie yard forumet.

http://forums.station.sony.com/vg/forums/show.m?forum_id=6

Flott svar. Er det bare å kjøpe fra hvem som helst på ebay eller er det en god forhandler for spillet der? (ikke brukt ebay)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott svar. Er det bare å kjøpe fra hvem som helst på ebay eller er det en god forhandler for spillet der? (ikke brukt ebay)

 

Tok en liten titt og det ser ut som mange av aktørene som selger Vanguard på ebay er retail selgere. Du kan mao være trygg på at de er seriøse. Det koster også bare 3$, men det er ikke 100% sikkert at de sender key, så det må du nesten kontakte selger om på forhånd.

Ellers kan du lett sjekke hva slags feedback selgerne har fått fra tidligere kjøpere.

 

Om ingen vil sende key, så er jo det ikke noe problem å bestille fra sony sine sider.

https://store.station.sony.com/

Lenke til kommentar
Virker som om Vanguard ikke er for alle, har fått en del dårlige anmeldelser både fra de store nettsidene/magasinene og brukerne (sjekk Metacritic)

 

Anyways: offtopic!

 

Vanguard er ikke for alle nei. Men jeg regner også med at de fleste anmeldelsene bla gjort når spillet fremdeles var i "beta fasen" litt etter release. Spillet har vært ute i over et år og det har skjedd en del forandringer. Det er for eks mange som testet spillet ved launch som har kommet tilbake og er positivit overasket over hvordan spillet har utviklet seg. Spillet har ennå noen små feil her og der, men ikke noe nevnverdig som ødelegger spillopplevelsen.

 

Det stiller seg også i en helt annen klasse enn AoC og WoW. AoC og WoW kan man kanskje si er "enklere" spill og krever ikke så mye av spilleren og VG er litt mer old school EQ style hvor det å dø er noe som faktisk straffer seg(men som sagt, ikke så mye).

Lenke til kommentar
Overrasker meg stort om dette er noe mere enn et nisje-produkt som AO er i dag om noen måneder.

Spillet er rett og slett dårlig.

 

Bra og velbegrunnet kommentar Roy E. Spillet kan umulig være så dårlig fra mitt synspunkt. Personlig hadde jeg sluttet å spille PC, var kun Xbox på meg før AoC kom.

 

Nå er det kun AoC - og jeg STORKOSER meg i Conans univers. Fantastisk deilig og lett innlevelig grafikk. Masse oppdrag og kjekt å spille med venner.

 

Nei for meg er dette det beste spillet jeg har spilt på PC på svært lang tid. Både som singleplayer og multiplayer.

Lenke til kommentar

Jeg husker når jeg tuna på wow for første gang og det var et helt vilt eventyr for meg, men fytti helvete for bugs, som varte over 1 jævla langt år, wow har heller ingenting nyskapende og sånn som det er nå burde det bare het Epic items to casual gamers. Aoc er ihvertfall nytt og spennende på en god måte. ikke det at jeg har spilt lengre enn til 30 ca. men alikevel.

 

Warhammer online ser fortsatt greit ut, men grafikk messig osv syns jeg det ser utrolig kjedelig ut:/

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Har spilt AoC til lvl 69 nå og jeg koser meg.

 

Tror grunnen til at AoC treffer blink til meg er at det er veldig casual vennlig. Jeg har spilt onlinespill siden en del muds i 1996 og deretter mange andre mmorpg-er og er møkk lei grinding. Jeg vil spille spillet og ha det gøy, ikke raide/sanke/grinde til det uendelige for å få litt fetere utstyr. 40 manns koordinert ballett kan virke morro en gang, men å gjenta dette i måneder er noe man best overlater til spesielt intresserte. Jeg vil heller spille flere casual mmorpgs der jeg kan spille et par måneder i året og ha det gøy, for så å prøve andre spill i mellomtiden.

 

Det er også ikke noe stort behov for gullselgere (enda), det eneste må være å kjøpe 2 gull ved lvl 40 for å få hest med en gang. I wow følte jeg at jeg måtte kjøpe 1k gull for å ha det morro, dvs slippe å grinde sanking og crafting. Reisegrinden i WoW var ond nok, klarte aldri å bli høyere level enn 48 med en druide, som er en morro klasse. Følelse av grind ble bare større og større, og morsome kamper ble mindre og mindre.

 

Det jeg også har sett gang på gang, er at folk som syter over et/flere onlinespill bør egentlig ta å kanselere og prøve det senere om man får lyst. De som whiner på forum og ingame skaper fryktelig til støy for de som vil finne informasjon og/eller ha det morro. Tror man får litt av samme mekanismen til folk som slutter å røyke, man har lett for å bli veldig verbal for å forsvare sitt valg.

 

Håper AoC får igang noen raid instanser som går bort i fra 200+ elite thrashmobs som bare er bortkasta tid å sloss seg igjennom. :-)

Endret av Burrrer
Lenke til kommentar
Jeg synes forøvrig Diablo III ser kjedelig ut grafikkmessig. Som å se et 2D basert RPG/strategispill fra 90 tallet.

 

Så AoC skal ha ros for at de har laget noe nytt og godt her.

 

 

Det faktum at du sammenligner en MMO med et tredjeperspektivs isometrisk hack and slash sier jo sitt. Skal vi ta en direkte sammenligning slik du gjør uten å ta høyde for forskjellen i sjanger så er grafikken i Diablo 3 er milevis hinsides Age of Conan.

Lenke til kommentar
Jeg synes forøvrig Diablo III ser kjedelig ut grafikkmessig. Som å se et 2D basert RPG/strategispill fra 90 tallet.

 

Så AoC skal ha ros for at de har laget noe nytt og godt her.

 

 

Det faktum at du sammenligner en MMO med et tredjeperspektivs isometrisk hack and slash sier jo sitt. Skal vi ta en direkte sammenligning slik du gjør uten å ta høyde for forskjellen i sjanger så er grafikken i Diablo 3 er milevis hinsides Age of Conan.

Det du sier er kanskje at Diablo hadde hatt godt av en del nyskapning som andre lignende spill(ift. perspektiv) har vært igjennom? Men som sagt gi meg noen bildelinker til denne overlegne grafikken du snakker om? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er vell sånn at blizzard har ein meir kunsterisk stil med tanke på farger og kontrast.(Syns eg) Har hent at eg stopper opp når eg spiller WoW og tar ein god titt på texturen på veggen, er bare så utrulig gjennomført og fint. Kontra i andre spill der eg sier, "æsj! Den texturen var dårlig"

 

Tilbake til AoC.

Bra spill i utgangspunktet, går desverre ikkje så bra på pc'en min. Med ein ny monster pc hadde nok spillbarheten økt kraftig. Dvs. meir en 20fps og niiiice grafikk! Eg trur mange AoC spillere slutter å spille pga ytelse, men dette vil bli bedre med tida når pc'ene blir bedre\billigere :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...