Mr. Bojangles Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Hei Jeg trenger tegninger med mål, til spacere. Boltsirkel er 4x100, skal space 10mm. Evt. noen som har tegninger på andre spacers, så jeg vet hvordan det fungerer i prinsippet. Takker.
Mekker`n Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Kan du ikke bare kjøpe? eller er det dyrt? Har aldri kjøpt sånne før.. Det er en skive du legger mellom felg og nav. Pleier være like stor diameter som navet/felgen så det ikke stikker noe ut på sidene. Pleier og være universale så det er bare en skive full av hull.
NoEvo Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Ikke veldig dyre nei. Koster 35 kr på biltema. biltema Skal du space 10mm på hver side?
Mr. Bojangles Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 (endret) Oki, takker for svar. Tenker å space 10mm på hver side bak, slik at felgen fyller hjulbuen bedre. Men nå forstår jeg prinsippet litt bedre, etter å sett varianten til Biltema, så da tegner jeg en selv. Har en CNC-opperatør som skylder meg en tjeneste, etter at jeg monterte anlegg i bilen hans. Endret 5. juli 2008 av Oddvar Knus
Pluggen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Første som slo meg når jeg leste tråden var å kjøpe en Biltema-spacer du kunne brukt som mal, men det tenkte du også, så da er det jo greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå