Gå til innhold

Online RTS spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen gode strategi eller rts spill ,som har et meget godt og aktivt multiplayer miljø. har lurt litt på starcraft eller er det nesten dødt online.Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Starcraft er så absolutt ikke dødt enda. Det er fremdeles et av de mest spillte onlinespillene med eksepsjonell balanse. Men om du vil gå litt nyere til verks så har vi jo Warcraft 3: The Frozen Throne og World in Conflict.

Ikke min sjanger, så andre kan hjelpe deg med flere titler.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Spill Age of Conan du ;)

Skrevet
lurte litt på company of heroes og supreme commander. er det mange som spiller dette online nå?

Spiller selv Company of Heroes og er en god del folk som spiller det :) . Spillet anbefales på det sterkeste!

Spill Age of Conan du ;)

Han skulle ha et RTS spill ikke et MMORPG spill.

Skrevet

Skal bestille i dag, fra Gamezone. Det blir iallefall Starcraft og kanskje ett til. Kan noen go gode argumenter hvorfor jeg skal velge det og det spillet?

Takker for alle svar!!:-)

Skrevet

Supreme commander er veldig god online, mange som spiller det. World in Conflict er å annbefale hvis du liker litt rask action strategi, er laget for fps spillere og fungerer veldig godt. Warcraft har et av de beste online funskjonene pga. dens gode map maker funksjon, utrolig mange mods, laster ned i fra spillet når man blir med i en game. Dawn of War er et spill jeg har kost meg med sammen med klan, kamerater og public folk, et utrolig spill! Det eneste som trekker litt ned er at det er 4 spill nå og de har ikke sammenslåtte lobbyer så du må kjøpe alle 4 for den virkelige gleden, finnes dawn of war anthology, billig og du får med de 3 første spillene, dawn of war, winter assult og dark crussade. Soulstorm må du kjøpe selv. Annbefaler å laste ned demo av World in Conflict(utvidelsespakke kommer snart btw), dawn of war, Company of Heroes hvis du liker litt mer taktisk rts. Warcraft 3 er et must buy egentlig, har ikke funnet en person som liker rts som ikke har likt noen funskjoner til spillet. Håper det hjalp

Skrevet
Supreme commander er veldig god online, mange som spiller det. World in Conflict er å annbefale hvis du liker litt rask action strategi, er laget for fps spillere og fungerer veldig godt. Warcraft har et av de beste online funskjonene pga. dens gode map maker funksjon, utrolig mange mods, laster ned i fra spillet når man blir med i en game. Dawn of War er et spill jeg har kost meg med sammen med klan, kamerater og public folk, et utrolig spill! Det eneste som trekker litt ned er at det er 4 spill nå og de har ikke sammenslåtte lobbyer så du må kjøpe alle 4 for den virkelige gleden, finnes dawn of war anthology, billig og du får med de 3 første spillene, dawn of war, winter assult og dark crussade. Soulstorm må du kjøpe selv. Annbefaler å laste ned demo av World in Conflict(utvidelsespakke kommer snart btw), dawn of war, Company of Heroes hvis du liker litt mer taktisk rts. Warcraft 3 er et must buy egentlig, har ikke funnet en person som liker rts som ikke har likt noen funskjoner til spillet. Håper det hjalp

Tusen takk for ett godt svar endelig :-) HEHE, tror jeg kanskje går for supreme commander og kanskje warcraft, vi får se TAKK TAKK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...